boris_brznjef schreef:996 met spiegelei?
Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
Re: Erwin CS Mini Cooper S
Ik heb hiervoor ook een 996 gehad en het rijd fantastiche maar de spiegelei koplampen en het Porsche gevoel is toch wel meer met een luchtgekoelde. daarvoor ook nog 2x een 964 gehad.RobbertKoppies schreef:Zelf hebben wij ook een 993 gehad, een Targa versie. Die heeft nu plaats gemaakt voor een 996 4S Coupe. Toch gekozen voor iets meer comfort(off-topic)
Respect 2 All 
- RobbertKoppies
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Daar heb je ook volkomen gelijk in. 
http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
964 en 993 zijn toch wel de dikste 911's idd
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
MAAARRRR als ik over zou gaan naar een watergekoelde dan neem ik een 997mushrop schreef:964 en 993 zijn toch wel de dikste 911's idd
Respect 2 All 
- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
Zooooooooo vandaag mijn One Spoiler gemonteerd op mijn CS....het lijk wel een mini met een kippenkontje

Respect 2 All 
- Erjen
- Bijna verslaafd

- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
Nee joh nog geen 10 min werk......en dan met mijn 2 linker handen hahhahaha donderdag moet ik de S spoiler namelijk meenemen naar Eindhoven want daar ontmoet ik degene die hem heeft gekocht....ben jij hem al kwijt?Erjen schreef:Je bent er vroeg bij. Was 't lastig?
Foto's!
Respect 2 All 
- Erjen
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik laat 'm erop zitten, Spenki heeft de One spoiler in z'n garage in Enschede liggen. Die gaat er tegelijk op met de GP spoiler
Dus mijn S-spoiler houd de Mini nog even op de grond bij hoge snelheden haha.
Uhr
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Erjen
- Bijna verslaafd

Bericht 

Kwam op facebook voorbij, gelijk een betere indruk voor straks Erwin

Uhr
- Bjornjacobs
- Mod virus alert!

Bericht
Erwin CS Mini Cooper S
Mooie velgen! Weet iemand zo het merk & type?
Lijkt op het merk rvs, wat ik onder m'n vorige auto had. Dat zou jammer zijn, die zijn lastig aan te komen en redelijk oud
Lijkt op het merk rvs, wat ik onder m'n vorige auto had. Dat zou jammer zijn, die zijn lastig aan te komen en redelijk oud
Mini cooper R50 2005
- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
JAZEKER GENIETENErjen schreef:
Respect 2 All 
- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
Hallo Minivrienden,
Vandaag tussendoor even mijn matzwarte 18 inch TENZO R velgen opgehaald. Foto's volgen
Gr. Erwin
Vandaag tussendoor even mijn matzwarte 18 inch TENZO R velgen opgehaald. Foto's volgen
Gr. Erwin
Respect 2 All 
- Erjen
- Bijna verslaafd

Bericht
Wat een irritante post zeg. Eerst ons lekker maken, dan moeten we nog steeds wachten...
DUURT LANG!
DUURT LANG!
Uhr
Onze sponsors