Tycho.... kop hem maar inmarcel.no schreef:Maar wie heeft de eer om nr 20 te worden!!!!
Daar gaan we dan wel ff op proosten!!!

Tycho.... kop hem maar inmarcel.no schreef:Maar wie heeft de eer om nr 20 te worden!!!!
Daar gaan we dan wel ff op proosten!!!
Leuk Maximiliaan ! Een mooie Roadster er bij ! (en eentje die niet lijkt op die van Louismaximiliaan schreef:Nou de kogel is door de kerk, Noorwegen here we come!
Mijn bijrijder heeft besloten mee te gaan dus Roeland (mijn bijrijder) en ik mogen officieel op de lijst
Ja leuk hè, heb er bijzonder veel zin in :-D Hahahahaha, nee, hij lijkt inderdaad niet op die van jullie beiden, de mijne is black on black on black met hier en daar nog wat chroom ;-) Ik parkeer hem wel in het midden, dan hebben we een mooie 3 eenheid;-)coert60 schreef:Leuk Maximiliaan ! Een mooie Roadster er bij ! (en eentje die niet lijkt op die van Louismaximiliaan schreef:Nou de kogel is door de kerk, Noorwegen here we come!
Mijn bijrijder heeft besloten mee te gaan dus Roeland (mijn bijrijder) en ik mogen officieel op de lijst)
Ja gaaf toch :-Pmarcel.no schreef:Dan zie je nooit een roadster en nu hebben we er al 3 !!!!
Hahaha
Pm gestuurdTriumphtr3 schreef:ik krijg er steeds meer zin in! ik hoop wel dat Trollstigen open is! even voor Louis..............ik wil bij nader inzien toch mee met de boot vanuit Kiel. Wat moet ik hiervoor doen? zelf boeken of kan dit via jou?
ik hoor het wel, werkse vandaag
Onze sponsors