Misschien bij de Europese versies nietMarcel Always Open schreef:een orgineel MINI alarm piept niet. Het enige dat je hoort is het klakken van de portierscharnieren (net zoals de auto's zonder alarm) Verder sluit ik mij aan bij JR-MINI's woorden.Furr2013 schreef:... ... en bij de deuren sluiten hoor je 2 pieps...?
Alarm R53
- Furr2013
- Enthousiast

Bericht
maar dit is een Amerikaan. En ja het alarm werkt!!
hand langs de reflector met open raam en de boel begint te joelen!
Re: Alarm R53
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
En als je nou ergens anders langs gaat dan die reflectoren? Ben benieuwd of die reflectoren iets met het alarm te maken hebben
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Robert
- NMC Moderator

Bericht
....als je gewoon met je hand naar binnenwappert gaat het alarm ook aan. Als het 'paddestoeltje' aan het dak de beweging maar kan zien....mushrop schreef:En als je nou ergens anders langs gaat dan die reflectoren? Ben benieuwd of die reflectoren iets met het alarm te maken hebben
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ah ok
MINI Dubman '07 PureSilver

- Furr2013
- Enthousiast

Bericht
Kan er alleen dán een alarm afgaan, dus niet bv met foute sleutel de deur openen, of een klap op de motorkap geven?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Als jouw Mini tsjilpt wanneer je het alarm aanzet, is dat signaal aftermarket ingebouwd (bijvoorbeeld van Radioshack). Dat signaal is dan waarschijnlijk gekoppeld aan de electra voor je tankdop sluiting.
Het is ook nog eens mogelijk dat niet alleen de tsjilp maar je hele alarm aftermarket is. Maar dat denk ik niet aangezien je wel het rode alarmlichtje op je knipper hendel hebt.
Amerikaanse mini's hebben ook geen tsjilp geluidje.Furr2013 schreef:Misschien bij de Europese versies nietMarcel Always Open schreef:een orgineel MINI alarm piept niet. Het enige dat je hoort is het klakken van de portierscharnieren (net zoals de auto's zonder alarm) Verder sluit ik mij aan bij JR-MINI's woorden.Furr2013 schreef:... ... en bij de deuren sluiten hoor je 2 pieps...?maar dit is een Amerikaan. ...
Als jouw Mini tsjilpt wanneer je het alarm aanzet, is dat signaal aftermarket ingebouwd (bijvoorbeeld van Radioshack). Dat signaal is dan waarschijnlijk gekoppeld aan de electra voor je tankdop sluiting.
Het is ook nog eens mogelijk dat niet alleen de tsjilp maar je hele alarm aftermarket is. Maar dat denk ik niet aangezien je wel het rode alarmlichtje op je knipper hendel hebt.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi
openen en sluiten, zelfde verhaal. Ik probeer alleen maar te helpen door te duiden dat er op jouw mini misschien wel onderdelen zijn gemonteerd die niet standaard-MINI zijn, en dus je andere alarmproblemen kunnen veroorzaken danwel bemoeilijken.
Zijn al je vragen nu beantwoord?
openen en sluiten, zelfde verhaal. Ik probeer alleen maar te helpen door te duiden dat er op jouw mini misschien wel onderdelen zijn gemonteerd die niet standaard-MINI zijn, en dus je andere alarmproblemen kunnen veroorzaken danwel bemoeilijken.
Zijn al je vragen nu beantwoord?
Gr, Marcel
- Furr2013
- Enthousiast

Bericht
Oh ik heb geen problemen
heb de auto net haha. Maar ben benieuwd wanneer het alarm af kan gaan. Als je inbreekt gaat die dus af. Gaat die ook af bij vandalisme (slaan tegen auto) of openmaken met foute sleutel?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
#1 beweging in de auto
#2 beweging van de auto (schommelen, veerboot) -- schommelen ook al als je door iemand aangetikt wordt bij parkeerpoging of een vandalist die tegen de carrosserie trapt.
#3 deur openen zonder sleutel
#4 hellingshoek
#5 ik denk ook wanner de motor start zonder sleutel
#2 en #4 zijn samen uit te zetten , handig aan boord van veerboot of als het buiten stormt
#2 beweging van de auto (schommelen, veerboot) -- schommelen ook al als je door iemand aangetikt wordt bij parkeerpoging of een vandalist die tegen de carrosserie trapt.
#3 deur openen zonder sleutel
#4 hellingshoek
#5 ik denk ook wanner de motor start zonder sleutel
#2 en #4 zijn samen uit te zetten , handig aan boord van veerboot of als het buiten stormt
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 27 dec 2013, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
- Ronsworld
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Dacht dat hij ook wel afgaat als je met de vlakke hand een flinke klap op de voorruit geeft.
Kwestie van trial & error..
Kwestie van trial & error..
- Robert
- NMC Moderator

Bericht
2 keer op sluiten drukken, je ziet dan de LED een aantal keren sneller knipperen.... Alarm staat dan wel aan, maar de interieurbeveiliging en hellingshoeksensor geven geen alarm. Openen van deuren en starten, etc geven dan wel alarm.Furr2013 schreef:Dankje! Hoe zet je alarm uit dan #2 en 4?
- Richard030
- Bijna verslaafd

- Robert
- NMC Moderator

Bericht
Enne....als dat niet werkt? Kei door de, liefst verwarmde, voorruit?Richard030 schreef:Ik zou gewoon een keer op de motorkap springen om het uit te proberen..
Onze sponsors