Ga je ze dippen?GreenyMini schreef:Weet iemand of de tankdop en zij scuttles eenvoudig te verwijderen zijn?
Klatsie's R53 - Te koop/MAG weg
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53.Aero's eronder!! pg 14.

- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou zat eigenlijk meer te denken aan gewoon ouderwets spuitwerk zeg maar...
Tankkleppie is makkelijk zag ik al...scuttles ook.
Maar de handgrepen lijkt me wel een "moeilijke". Ja los krijgen niet zozeer denk ik, maar weer vastkrijgen wel...haha
Tankkleppie is makkelijk zag ik al...scuttles ook.
Maar de handgrepen lijkt me wel een "moeilijke". Ja los krijgen niet zozeer denk ik, maar weer vastkrijgen wel...haha
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vandaag ook facelift achterlichten gekocht. 
Nu ff wachten tot ze binnenkomen...
En dan gaan we WEER Joey modden...pffff
En ook nog mistlamp bij Rob ophale en verloop kabel voor die achterlichten bestellen bij de dealert.
Of heeft iemand nog zo'n verloopkabel liggen toevalligerwijs?
Ja ik weet dat je ook de kabels kunt doen zonder stekker, maar met verloopstekker is netter vind ik. Ook ivm eventuele verkoop van de in de toekomst. Origineel ziet er toch beter uit dan "kluswerk"..
Nu ff wachten tot ze binnenkomen...
En dan gaan we WEER Joey modden...pffff
En ook nog mistlamp bij Rob ophale en verloop kabel voor die achterlichten bestellen bij de dealert.
Of heeft iemand nog zo'n verloopkabel liggen toevalligerwijs?
Ja ik weet dat je ook de kabels kunt doen zonder stekker, maar met verloopstekker is netter vind ik. Ook ivm eventuele verkoop van de in de toekomst. Origineel ziet er toch beter uit dan "kluswerk"..
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Lekker daggie vandaag...
2 dingen geleverd gekregen en allebei niet juist..;(
12mm zwarte velgstriping besteld en 9mm geleverd gekregen.
Facelift achterlichten gekocht via MP en pre-facelift geleverd gekregen (facelift versie stonden wel op foto van MP). Dus ik hoop dat het allemaal goed gaat komen en ik met die achterlichten niet in de zeik ben genomen o.i.d....
Zolang ik niks van de verkoper hoor staan de achterlichten hier te koop:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 80&t=32659" onclick="window.open(this.href);return false;
2 dingen geleverd gekregen en allebei niet juist..;(
12mm zwarte velgstriping besteld en 9mm geleverd gekregen.
Facelift achterlichten gekocht via MP en pre-facelift geleverd gekregen (facelift versie stonden wel op foto van MP). Dus ik hoop dat het allemaal goed gaat komen en ik met die achterlichten niet in de zeik ben genomen o.i.d....
Zolang ik niks van de verkoper hoor staan de achterlichten hier te koop:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 80&t=32659" onclick="window.open(this.href);return false;
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53. Pech dagje. pg 17.
Dat is balen... komt die set toevallig van ene Boy af?
- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jup. Hoezo? Ervaring mee toevallig?Remonvdh schreef:Dat is balen... komt die set toevallig van ene Boy af?
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Nee, was ook in contact met hem alleen was Ik te laat... Geluk voor mij dus. Heb onlangs een setje facelift lampen via Marktplaats gekocht, alleen is het rechterglas tijdens transport beschadigd en zaten de fittingen er niet bij...
- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als je Joey mod gaat doen is het glas eventueel wel om te zetten denk ik...
Ik hoop dat ik nog wat van 'm hoor. Denk het wel...contact was verder prima zal ik maar zeggen.
Ik hoop dat ik nog wat van 'm hoor. Denk het wel...contact was verder prima zal ik maar zeggen.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou ik kan ze terugsturen en stort hij het geld terug. 
- speedy
- NMC Legend

- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht 
Je moet altijd maar afwachten natuurlijk via MP met wat voor iemand je te maken hebt.
Het word er allemaal niet beter op op MP heb ik het idee.
haha ja eigenlijk wel he?speedy schreef:heel netjes ! warme douche.
Je moet altijd maar afwachten natuurlijk via MP met wat voor iemand je te maken hebt.
Het word er allemaal niet beter op op MP heb ik het idee.
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Als je toch gaat joey modden, heb ik ook nog wel een auto die gedaan mag worden 

- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou nee dat gaat m ff niet worden, gezien het pre-facelift lampen waren en deze alweer op weg zijn naar de vorige eigenaar...
- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gister op de oliebollen meet toch wel sterk het vermoeden/wens om een schroefset onder de Mini te hebben...
Leuk hoor zo'n meet...ppfff haha
Leuk hoor zo'n meet...ppfff haha
- speedy
- NMC Legend

Onze sponsors