Grill verwijderen

De 2e generatie vanaf 2006
RobbertKoppies
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

Grill verwijderen

10 dec 2013, 18:06

Ik ga met mijn Cooper S R56 voor een 'totall blackout' maar ik kan het niet vinden hoe ik m'n grill moet verwijderen! :( Kan iemand mij helpen? Ik heb al op het forum gezocht maar ik kan helaas niets vinden.
Laatst gewijzigd door RobbertKoppies op 20 dec 2013, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Grill verwijderen

10 dec 2013, 19:07

Motorkap openen en dan zie je vooraan de neus van die plastic platkopjes zitten die je uit moet schuiven-trekken met een platkop schoroevedraaiertje, dan kan je de grill er zo afhalen. Stelt niks voor. Hmmm, weet alleen niet of het bij een standaard bumper ook zo gaat.... :O

:D
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2013, 21:45

Ja gaat net zo. Trek even je motorkap open, dan zie je het direct.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2013, 22:39

er staat overigens ergens echt een mega duidelijk topic over alles over de grilletjes voor de 2e gen MINI. ook over het (de)monteren dus ;-)

sorry, heb nu even geen zin om te gaan zoeken voor je :O :lol:
Mini Wolf
4 op een rij!
4 op een rij!

10 dec 2013, 23:45

Als je de vier bovenste plastic pinnetjes er uit hebt getrokken dan kan je de gril aan de bovenzijde iets naar je toe trekken. Je ziet dan ik meen vier platte uiteinden ter hoogte van de bovenzijde van de bumper. Deze zitten als het ware geklikt in de bumper en houden zo de onderzijde van de gril op z'n plaats. Met beleid aan één zijde van de grill een beetje trekken zorgt ervoor dat deze schuifjes los gaan.

Al met al nog geen 5 minuten werk.
RobbertKoppies
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

11 dec 2013, 08:54

Bedankt! Ik ga het gelijk proberen! :)
http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”