De Mini is opgehaald voor reparatie van de bak.
Dit heeft enorm lang geduurd, ook omdat ik zonder werk zit en niet even het geld uit de tuin van een boom haal.
De auto is opgehaald door Lehmann Automotive en ze gaan er een gereviseerde Midland 5 bak onder zetten.
De 6 bak conversie is van de baan omdat ik daar ook nog niet alle delen voor had, dus dit is de beste oplossing n mijn geval.
Lehmann heeft de 6 bak van mij over gekocht om zo ook de prijs te drukken van de reparatie.
Auto staat inmiddels al een weekje bij Lehmann maar ook hun hebben het erg druk...... oh oh
Was nog een hele klus om de Mini op de ambulance te krijgen.
vrijdagavond half 8 telefoon.
"Hoi met Tom (lehmann) die licht groene mini is die van jou"
-Eeehm ja
"Shit zeg die is laag, dat wordt nog wat"
-Had ik al doorgegeven dat hij erg laag was.
"Ja dat zegt iedereen, maar deze is inderdaad erg laag"
Ze zijn ruim een uur bezig geweest de mini op te laden.
Wat wel erg mooi was is dat de achterkant van de ambulance kon zakken dmv luchtvering....heel erg handig maar in mijn geval niet voldoende

Toen hij eindelijk goed stond liep de bumper vast op de opstaande rand van de oprijplaten
Omdat de voorwielen vast staan schoven de oprijplaten weer naar binnen.... en de lier had het zwaar.
Nadat dit was verholpen en de Mini er bijna opstond was er nog een opstaande rand bij de overgang van rijplaten naar de bak van de auto.
Diverse mdf platen neergelegd op de rijlaten om de neus omhoog te krijgen.......en toen stond de Mini erop.
Het verdiende niet de schoonheidsprijs zei Tom, maar ze konden hem meenemen.
Doordat de voorwielen vast stonden stuurde de Mini niet echt hij "sprong" steeds een stukje vooruit.
Nu even afwachten hoe het verder gaat, na demontage kunnen ze de echte schade pas vaststellen.
Daar staat ie op zn steelies....