
Trollstigen in 2014.....Extra info
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: Dordrecht
- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Trollstigen in 2014
[BBvideo 650,395][/BBvideo]

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Trollstigen in 2014
Ik weet het pas half januari 


mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek
Bericht
Re: Trollstigen in 2014
Nog even wat tips/opmerkingen van Colorline:
Laten we beginnen met de invoer van drank, hou je goed aan de regels, de controles zijn soms erg streng, zeker als je als groep aankomt. Als je geluk hebt kun je zo door rijden, voordeel is natuurlijk dat men in een mimi geen 10 kratten bier mee kan nemen, dus zullen jullie het wel mee vallen.
De kruis snelheid in Noorwegen is 50km p/u, persoonlijk denk ik dat 70km p/u gemiddeld iets veel is, denk daarbij ook goed aan de hele hoge extreme bekeuringen, 10km te hard mag je snel denken aan 175 euro, dus rij voorzichtig en wees alert op bochten.
Verder zag ik nog een positieve opmerking van Casper, die aangaf dat het diner-buffet 19,95 was en wij er iets bovenop doen. Daar wij agent zijn vd Color-Line zijn onze prijzen 100% hetzelfde, de Color-Line zelf betaald onze provisie en gelukkig niet de reizigers, om die reden kunnen wij wel een kleine korting geven. Het buffet kost dan ook echt 39,- euro pp (299 nok) of je dit ter plaatse besteld, aan de incheck of bij ons, de prijs zal niet veranderen. Zou ook een beetje overdreven zijn als een buffet 20 kost en wij onze gasten 40 laten betalen, nee dat kan niet en is niet netjes. Doch zou ik jullie adviseren om een buffet vooraf te bestellen, zeker als jullie een grote groep hebben, wij spreken uit ervaring, daar we zien dat groepen het ene jaar zelf gaan kijken en het jaar erop (vaste gasten) het buffet meteen erbij boeken, daar zij pas tegen 21:30 konden gaan dineren. Het is zeker niet goedkoop die 40 euro pp, maar is het wel meer dan waard, andere optie is een minder goede hamburger of een pizza. Er zijn eigenlijk maar 3 "normale" restaurants aan boord, hamburger, buffet en a la carte (erg duur).
Aangezien de kleine man die ik bij me heb geen "warm-eten" eet ga ik voor de pizza/hamburger optie....
Laten we beginnen met de invoer van drank, hou je goed aan de regels, de controles zijn soms erg streng, zeker als je als groep aankomt. Als je geluk hebt kun je zo door rijden, voordeel is natuurlijk dat men in een mimi geen 10 kratten bier mee kan nemen, dus zullen jullie het wel mee vallen.
De kruis snelheid in Noorwegen is 50km p/u, persoonlijk denk ik dat 70km p/u gemiddeld iets veel is, denk daarbij ook goed aan de hele hoge extreme bekeuringen, 10km te hard mag je snel denken aan 175 euro, dus rij voorzichtig en wees alert op bochten.
Verder zag ik nog een positieve opmerking van Casper, die aangaf dat het diner-buffet 19,95 was en wij er iets bovenop doen. Daar wij agent zijn vd Color-Line zijn onze prijzen 100% hetzelfde, de Color-Line zelf betaald onze provisie en gelukkig niet de reizigers, om die reden kunnen wij wel een kleine korting geven. Het buffet kost dan ook echt 39,- euro pp (299 nok) of je dit ter plaatse besteld, aan de incheck of bij ons, de prijs zal niet veranderen. Zou ook een beetje overdreven zijn als een buffet 20 kost en wij onze gasten 40 laten betalen, nee dat kan niet en is niet netjes. Doch zou ik jullie adviseren om een buffet vooraf te bestellen, zeker als jullie een grote groep hebben, wij spreken uit ervaring, daar we zien dat groepen het ene jaar zelf gaan kijken en het jaar erop (vaste gasten) het buffet meteen erbij boeken, daar zij pas tegen 21:30 konden gaan dineren. Het is zeker niet goedkoop die 40 euro pp, maar is het wel meer dan waard, andere optie is een minder goede hamburger of een pizza. Er zijn eigenlijk maar 3 "normale" restaurants aan boord, hamburger, buffet en a la carte (erg duur).
Aangezien de kleine man die ik bij me heb geen "warm-eten" eet ga ik voor de pizza/hamburger optie....

- PjV
- Be Mini
- Locatie: TH
Bericht
Re: Trollstigen in 2014
Heren en dames coureurs, poetsers (en Casper
)
Ik heb ondertussen ook het e.e.a. uitgezocht.
Een retour via Denemarken (Fjordline: Hirtshals - Kristiansand) kost net geen 150 euro.
Volgens de opgave is het 2.15 uur varen.
Daarbij komen dan heen en terug 1 overnachting (a 100 euro/overnachting) en zo'n 1400 km extra rijden
Met 210 euro voor brandstof kom je dan rond de € 550,- uit; ongeveer hetzelfde als 20 uur dobberen (zonder korting).
De tijden sluiten redelijk aan bij de Kiel-optie.

Ik heb ondertussen ook het e.e.a. uitgezocht.
Een retour via Denemarken (Fjordline: Hirtshals - Kristiansand) kost net geen 150 euro.
Volgens de opgave is het 2.15 uur varen.
Daarbij komen dan heen en terug 1 overnachting (a 100 euro/overnachting) en zo'n 1400 km extra rijden

Met 210 euro voor brandstof kom je dan rond de € 550,- uit; ongeveer hetzelfde als 20 uur dobberen (zonder korting).
De tijden sluiten redelijk aan bij de Kiel-optie.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek
Bericht
(Maar dan ga ik lekker pitten op het bootje
...)
Re: Trollstigen in 2014
Ook weer handige info...Goed bezig.PjV schreef:Heren en dames coureurs, poetsers (en Casper)
Ik heb ondertussen ook het e.e.a. uitgezocht.
Een retour via Denemarken (Fjordline: Hirtshals - Kristiansand) kost net geen 150 euro.
Volgens de opgave is het 2.15 uur varen.
Daarbij komen dan heen en terug 1 overnachting (a 100 euro/overnachting) en zo'n 1400 km extra rijden![]()
Met 210 euro voor brandstof kom je dan rond de € 550,- uit; ongeveer hetzelfde als 20 uur dobberen (zonder korting).
De tijden sluiten redelijk aan bij de Kiel-optie.
(Maar dan ga ik lekker pitten op het bootje

- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht
Dit gaat meer over dit soort "sportvissers die ook op de terugweg zo'n 900 kilo kabeljauw meenemen die ze gevangen hebben
[BBvideo 650,395]http://www.aftenposten.no/webtv/Her-jak ... egTZBZ7_qg[/BBvideo]
[BBvideo 650,395]http://www.aftenposten.no/webtv/Dette-a ... =§ion=[/BBvideo]
Kunnen jullie als vast ff oefenen op je Noors maar de beelden spreken voor zich

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Trollstigen in 2014
louisvdd76 schreef:Nog even wat tips/opmerkingen van Colorline:
Laten we beginnen met de invoer van drank, hou je goed aan de regels, de controles zijn soms erg streng, zeker als je als groep aankomt. Als je geluk hebt kun je zo door rijden, voordeel is natuurlijk dat men in een mimi geen 10 kratten bier mee kan nemen, dus zullen jullie het wel mee vallen.
De kruis snelheid in Noorwegen is 50km p/u, persoonlijk denk ik dat 70km p/u gemiddeld iets veel is, denk daarbij ook goed aan de hele hoge extreme bekeuringen, 10km te hard mag je snel denken aan 175 euro, dus rij voorzichtig en wees alert op bochten.
Dit gaat meer over dit soort "sportvissers die ook op de terugweg zo'n 900 kilo kabeljauw meenemen die ze gevangen hebben
[BBvideo 650,395]http://www.aftenposten.no/webtv/Her-jak ... egTZBZ7_qg[/BBvideo]
[BBvideo 650,395]http://www.aftenposten.no/webtv/Dette-a ... =§ion=[/BBvideo]
Kunnen jullie als vast ff oefenen op je Noors maar de beelden spreken voor zich

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Beilen
Bericht
Re: Trollstigen in 2014
Ik heb van 't weekend zitten kijken naar de overtocht Larvik (N) --> Hirtshals (DK), omdat we op de terugweg graag via Denemarken wil rijden. Helaas kwam ik er niet veel verder mee... Wie wil me in de juiste richting helpen?
Wanneer moet het formulier voor de heenreis binnen zijn?
Wanneer moet het formulier voor de heenreis binnen zijn?
Laatst gewijzigd door Berry M op 02 dec 2013, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek
Bericht
Re: Trollstigen in 2014
En de vraag staat al weer uit bij onze vriend Raffie!
At your service
At your service

Onze sponsors