CC-ID 000 melding na bandenwissel

De 2e generatie vanaf 2006
Club Alfa
One wheel wonder
One wheel wonder

27 nov 2013, 01:27

Ik heb van de week mn winterbanden onder de clubman ('08) gelegd. So far.. so good.... alleen nu kreeg ik ineens op de snelweg een ... ping... bandenspanning melding... Nu heb ik al op het forum gelezen dat dit kan voorkomen na een wissel. Dus resetten maar dacht ik... toch nog maar een keer in het menu check gekeken... en idd... bandenspanning melding... knop ingedrukt gehouden voor een 10 sec.. dacht wellicht reset deze zich... alleen nu verscheen er een melding... CC-ID xxx en hierna nogmaals knop ingedrukt gehouden .. een CC-ID 000.. de eerste keer de cijfers niet onthouden.. en nu gaat deze niet meer weg... Ook niet na resetten bandenspanning sensor volgens de normale manier...Iemand enig idee wat voor code dit is... ??
Hij die wordt gepoort zal moeten dichten....

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: CC-ID 000 melding na bandenwissel

27 nov 2013, 12:38

Je zit dan niet in het goede menu om te resetten. Check even je boekje. Je moet er ook voor stilstaan om het te kunnen resetten.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 nov 2013, 00:35

LOL, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker:
http://youtu.be/3NRdyiY_VkA

Als je navi hebt wil ik morgen wel een vergelijkbaar filmpje maken van hoe het werkt in je navi scherm.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Club Alfa
One wheel wonder
One wheel wonder

29 nov 2013, 00:58

En de melding is weer als sneeuw voor de zon verdwenen.... Had m namelijk al gereset zoals door Canuccia vriendelijk was aangegeven nadat ik had zitten kloten in het menu.... Vandaag weer geprobeerd... CHECK OK.. 10 sec vasthouden... en GEEN melding... :s

Overigens een beetje googlen leerde dat deze CC-ID melding iets te maken zou hebben met het niet goed verbranden van de brandstof... alleen dit kom ik alleen tegen bij de mensen met een S'je en laat ik nu net een diesel hebben... :mrgreen:
Hij die wordt gepoort zal moeten dichten....

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2013, 01:11

Ik heb ook een diesel gehad, en heb hetzelfde "probleem" gehad met ressetten. Daarom wist ik ook dat je verkeerd zat, kon me alleen even niet zo snel herinneren waar je dan wel moest zijn... :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”