Trollstigen in 2014.....Extra info

JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: Trollstigen in 2014

24 nov 2013, 20:57

Wat dachten jullie van pizza..... :wink:
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2013, 21:12

Heb het net tegen Louis gezegd. Wel een kanttekening prijs een pizza is dus alleen die pizza :mrgreen: en bij het buffet kan je uitgebreid een voor, hoofd en nagerecht nemen. en bij de pizzaria is het dermate druk dat ze nog net niet achter je staan om te kijken of je bord leeg is. :D Wij hebben tot nu toe elk jaar het buffet genomen en dat is ons altijd prima bevallen en de kwaliteit is perfect.

En voor de mensen van wie de patner of reisgenoot tegen de bootreis op ziet er gaan dagelijks geloof ik 6 vluchten naar Oslo en het vliegveld is vlak bij de haven. Ik moest vorig jaar ivm omstandigheden ook met het vliegtuig en dat koste me 179 euro voor een retour.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Marcel Always Open
Cabrio-King

24 nov 2013, 22:11

Even een kleine update van mij. Dank aan Marcel.NO voor de PB hierover. Ik ben nog aan het beraden op vakantieplannen 2014. Deze Noorwegen trip wil ik wel graag meenemen, maar dat weet ik in December pas.

Als ik ga, wil ik nog een klein beetje uitbreiden, want wil nog meer fjorden berijden. Dan ga ik heen mee met de groep en terug alleen. In elk geval wil ik Geiranger Fjord nog eens zien... zo mooi (en lekker scheuren).

Ik ga zeker via Kiel (DLD) overvaren. Vorige keer ben ik via Hirthals Denemarken heen en via Zweden/Denemarken terug gereden en dat zijn echt een heleboel kilometers snelweg. Die brug tussen ZWE en DNK is wel mooi maar je kan/mag nergens stoppen voor een foto. Toen ben ik via Stockholm geweest voor een driedaags bezoek daar, maar dat sla ik nu over.
Voorts zie ik dat de overtocht op vrijdag beduidend duurder is dan andere dagen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 nov 2013, 23:02

Jullie zijn druk bezig met de overtocht, en da's ook belangrijk, maar ik ben op dit moment vooral benieuwd wat voor soort rit het gaat worden? Moet ik denken aan een paar honderd kilometer dom achter elkaar aanjagen? Of wordt het een gemoedelijke toertocht, met genoeg tijd om onderweg tig keer voor een foto te stoppen?

Ja, ik heb nog steeds belangstelling om mee te gaan. Alleen wil ik langer dan een weekend, en denk er daarom over om na het weekend nog een poosje te blijven en via Hirtshals (DK) terug naar NL te rijden.
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2013, 23:33

En erg duur voor je, bier kost daar een vermogen :)
Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

25 nov 2013, 07:20

Op pagina 1 in de 2de post in dit topic staat het formulier om in te schrijven met instructies erbij.
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 nov 2013, 13:25

marcel.no schreef:Het is een toertocht. (...)
Okay, dat klinkt goed! :D
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

25 nov 2013, 18:28

marcel.no schreef:Het is een toertocht.
Misschien dat er van de Noorse Mini club ook wat oude Mini's mee rijden dus dat gaat ook niet hard.
IK wil een soort route boek maken waar we heen gaan zodat je pauze kan maken of foto maken waneer je wilt.
Niemand hoeft op je te wachten omdat iedereen weet waar we heen gaan.
Telefoon nummers erin en t adres voor de overnachting en kijk maar wat je doet.
Om met misschien 25 mini's bij elkaar te blijven is een hele klus dus dat gaan we maar niet proberen.
Goeie insteek, ieder lekker op zijn eigen tempo genieten van de omgeving al dan niet met wat andere Mini's erbij. Routeboek mag naast boekvorm ook wel als Google Maps kaart wat dan weer redelijk makkelijk om te zetten is naar een Tom Tom route :)
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

25 nov 2013, 18:44

Berthil schreef:[Routeboek mag naast boekvorm ook wel als Google Maps kaart wat dan weer redelijk makkelijk om te zetten is naar een Tom Tom route :)
X2

Terug naar “Events 2014”