Ben al lang blij dat ie niet zo is geworden als op die foto's van een tijdje geleden....

Zoals met elke standaard auto, met (subtiele) mods ziet het er al heel wat gaver uit...
X2jones78 schreef:Ik vind het een geweldig mooi karretje geworden.
In eerste instantie vond ik het niks. De spy-pics gaven een beetje een vertekend beeld.
Maar ik kan niet wachten tot hij in de showroom staat.
Is dit basic genoeg? Geen navi, geen parkeerhulp, geen head-up display en geen voorruitverwarming. Nog wel me stoelverwarmingMarcel Always Open schreef: ....
Nu zie je natuurlijk alleen foto's van dik aangeklede wagens. Ik zou ook graag eens een interieurtje zien van een "kale One" zonder al die fratsen. Want ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan niet / wil niet voor full options betalen.
Die heads-up display is cool! Daar zou ik graag eens een proefrondje mee willen rijden.
....
Die plaats is niet zo gek. Bij de mk1 classic mini zat daar het contactslot. Hintje naar het verleden.Casper schreef:Rare plaats trouwens de start/stop knop in het middenconsole
Tjeemig, dat ziet er rommelig uit zeg. De huidige basic uitvoering doet het stukken beter op dat vlak.paddo schreef:
Is dit basic genoeg? Geen navi, geen parkeerhulp, geen head-up display en geen voorruitverwarming. Nog wel me stoelverwarming![]()
Zie ik dit goed, bij het achteruit parkeren dat je de toekomstige clubman op het scherm ziet??Berthil schreef:[BBvideo 650,395][/BBvideo]
paddo schreef:Ze te zien krijgt de F56 ook voorruitverwarming (derde knop van links). Kan alleen niet goed zien waarvoor de meest rechtse schakelaar is. Iemand?
Alanus schreef:Die onder het zeil is precies een Golf III.ballooke schreef:en naderhand staat er een andere auto met een zeil over
Onze sponsors