PjV schreef:Nee man, gewoon maken zoals je 'm zelf wilt hebbenCasper schreef: Hahaha die hoop heb ik allang opgegeven, maar dat vind ik ook het leuke helemaal maken zoals jij hem leuk vind
PjV's Coupé
- PjV
- Be Mini

Bericht
Ook leuk jou en Froukje te ontmoeten en even samen op te rijden
Het was toch bordeauxgroen ipv rood?
Hey Ian,Ian schreef:Hé Peter,
Was leuk je te ontmoeten bij de Maasrit en je modplannen te vernemen![]()
Jammer, dat we na de lunch al snel kwijt waren, maar je kan ook niet elk stoplicht door rood knallen
Ook leuk jou en Froukje te ontmoeten en even samen op te rijden
Het was toch bordeauxgroen ipv rood?

- PjV
- Be Mini

- PjV
- Be Mini

Bericht
Re: PjV's Coupé
Vandaag heb ik de Coupe bij Ekris achter gelaten voor 2 garantieklusjes (raam kraakt/piept en er moet ergens een klem vervangen worden.)
Ik heb een paceman meegekregen en heb het volgende te melden:
Eerst de nadelen, 't ding is:
- lelijk;
- traag;
- dorstig;
- een boot.
Voordelen:
- Niet hoeven lopen;
- Ik waardeer mijn eigen auto nog meer als 'ie weer terug is.
Niet echt mijn ding dus
Ik heb een paceman meegekregen en heb het volgende te melden:
Eerst de nadelen, 't ding is:
- lelijk;
- traag;
- dorstig;
- een boot.
Voordelen:
- Niet hoeven lopen;
- Ik waardeer mijn eigen auto nog meer als 'ie weer terug is.
Niet echt mijn ding dus

- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ghehehehe, ik weet er alles van. Heb er vanmiddag nog eentje finaal zoek gereden over een aantal turbo rotondes. En weg was ie. Ik hou van mn trage 1.4tje hahaPjV schreef: De nadelen, 't ding is:
- lelijk;
- traag;
- dorstig;
- een boot.
- PjV
- Be Mini

Bericht
Ik denk dat mensen die zo'n "auto" willen rijden gewoon hun lol uit andere dingen halen *
Die zullen mijn Coupeetje verschrikkelijk vinden...
Ik ben iig erg blij dat ik 'm weer terug heb
* b.v. bingo, jeu de boules, tripjes over de Rijn
Héél moeilijk is dat ook niet dan, heBatje schreef: Ghehehehe, ik weet er alles van. Heb er vanmiddag nog eentje finaal zoek gereden over een aantal turbo rotondes. En weg was ie. Ik hou van mn trage 1.4tje haha![]()
Ik denk dat mensen die zo'n "auto" willen rijden gewoon hun lol uit andere dingen halen *
Die zullen mijn Coupeetje verschrikkelijk vinden...
Ik ben iig erg blij dat ik 'm weer terug heb
* b.v. bingo, jeu de boules, tripjes over de Rijn

- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hopelijk heb je de coup weer snel terug haha
Haha nee dar klopt. T was ook een echte muts die erin zat... Maar ze probeerde me wel uit te remmen naar de rotonde. Dus ik dacht meteen Heey leuk speel maatje. Maar helaasBatje schreef:Ghehehehe, ik weet er alles van. Heb er vanmiddag nog eentje finaal zoek gereden over een aantal turbo rotondes. En weg was ie. Ik hou van mn trage 1.4tje hahaPjV schreef: De nadelen, 't ding is:
- lelijk;
- traag;
- dorstig;
- een boot.![]()
Hopelijk heb je de coup weer snel terug haha
- PjV
- Be Mini

Bericht
Weer even een paar updates...
In het begin van het jaar heb ik er R1R's onder laten leggen, met de verwachting er 10k mee te rijden en de hoop de 15k te halen.
Dat heeft toch wel wat anders uitgepakt, de R1R's gaan erg lang mee, ik heb er nu al ruim 35k km op zitten.
Daarvan is een groot deel, zelfs een heel groot deel, snelweg km's (ruim 200km per dag.)
Ze zijn nu wel bijna aan de 2mm en met de moessons van afgelopen dagen is dat mij wat te spannend.
Dus, ik heb een afspraak gemaakt om de winterset eronder te laten leggen.
Men is nu aan het navragen wat het kost om de R112's antraciet te maken, dat lijkt me wel een verbetering tov het zilvergrijs van nu.
Na de winter komen er trouwens zeker weer R1R's onder, wat een feest.
Ook heb ik de top mounts van de GP2 besteld bij Leebmann, ik hoop/verwacht daar betrouwbaar (en vrij goedkoop) een pietsie meer camber mee te krijgen.
Als het zo in de pauze nog droog is zal ik even een paar foto's maken.
In het begin van het jaar heb ik er R1R's onder laten leggen, met de verwachting er 10k mee te rijden en de hoop de 15k te halen.
Dat heeft toch wel wat anders uitgepakt, de R1R's gaan erg lang mee, ik heb er nu al ruim 35k km op zitten.
Daarvan is een groot deel, zelfs een heel groot deel, snelweg km's (ruim 200km per dag.)
Ze zijn nu wel bijna aan de 2mm en met de moessons van afgelopen dagen is dat mij wat te spannend.
Dus, ik heb een afspraak gemaakt om de winterset eronder te laten leggen.
Men is nu aan het navragen wat het kost om de R112's antraciet te maken, dat lijkt me wel een verbetering tov het zilvergrijs van nu.
Na de winter komen er trouwens zeker weer R1R's onder, wat een feest.
Ook heb ik de top mounts van de GP2 besteld bij Leebmann, ik hoop/verwacht daar betrouwbaar (en vrij goedkoop) een pietsie meer camber mee te krijgen.
Als het zo in de pauze nog droog is zal ik even een paar foto's maken.

- Ian
- Be Mini

- speedy
- NMC Legend

- PjV
- Be Mini

- Erjen
- Bijna verslaafd

- maximiliaan
- Mod virus alert!

Bericht