Blijft een supergave auto! In zo'n goede staat kom je ze nog zelden tegen op de weg. Zat eens even op Auto Trader te kijken naar 205 GTI's. Daar vragen ze voor een 1.9 GTI in topstaat met ca. een ton op de teller nog 8k en er staan er ook twee met meer dan twee ton die nog 5-6k moeten kosten. Die auto's zijn toch serieus geld waard inmiddels!
Heel zuinig op zijn maar vooral ook lekker van genieten!
Bulbs gewoon ff op t www zoeken op H4 yellow (of wat er ook inzit) oid..ik heb tevens nog een zooi gele lampjes in allerlei fittingen liggen...geef ff door wat je nodig hebt..
Als je folie wil, zou ik koplampfolie.nl nemen, daar heb ik toen die blauwe folie besteld voor mn mistlampen.
Of er geel glas is, geen idee voor de peugeootjes
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
haha je hele topic doorgenomen. mooi zo'n 205 GTI waar oma en opa in hadden gereden.
de 205 GTI 1.6 was ook mijn eerste auto. bouwjaar volgens mij 1986 en toen hadden ze nog 115 pk. kenteken weet ik nog altijd RB-80-JH. wees zuinig op de GTI en veel plezier ermee, hopen dat je ook meer dan 25 jaar ervan kan genieten
Is het een speciale GTI bak die er onder hangt? anders zou je ook nog kunnen zoeken op de sloop natuurlijk. Aan de andere kant, als je een goede gereviseerde bak kan vinden voor een schappelijke prijs is dat het wellicht ook weer wel waard. Wie weet kan je jou 'oude' versnellingsbak dan weer kwijt aan iemand die daar weer wat mee kan ;-)
Succes er mee kerel! En vergeet niet te blijven genieten he