komt goedMaaij schreef:Gaaf, ik ben benieuwd
Coen's Tweede Projectje!!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Succes vandaag! Had je trouwens je sleepoog al opgehaald op school?
Hou ons op de hoogte coentje!
Hou ons op de hoogte coentje!

- Jeroenuke
- Enthousiast

Bericht
Coentje,
Hoop dat het invoeren is gelukt met niet al te veel bpm te betalen!!!
Zet je wel weer mijn mini meteen in elkaar enne bedankt voor het maken van m'n stoel.
Heb vanochtend m'n huisarts gesproken en zei kwam tot de conclusie dat ik een goede hersenschudding heb en absoluut plat op bed moet blijven, Mocht vooral niet werken, autorijden of computeren (OOepsss).
Spreek je snel.
Groetjes,
Jeroen.....
Hoop dat het invoeren is gelukt met niet al te veel bpm te betalen!!!
Zet je wel weer mijn mini meteen in elkaar enne bedankt voor het maken van m'n stoel.
Heb vanochtend m'n huisarts gesproken en zei kwam tot de conclusie dat ik een goede hersenschudding heb en absoluut plat op bed moet blijven, Mocht vooral niet werken, autorijden of computeren (OOepsss).
Spreek je snel.
Groetjes,
Jeroen.....
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sooooo, Jeroen,
Dat klinkt vies gemeen!
Van harte beterschap gewenst!
Jenkins.
Jeroenuke schreef:Heb vanochtend m'n huisarts gesproken en zei kwam tot de conclusie dat ik een goede hersenschudding heb en absoluut plat op bed moet blijven, Mocht vooral niet werken, autorijden of computeren (OOepsss).
Sooooo, Jeroen,
Dat klinkt vies gemeen!
Van harte beterschap gewenst!
Jenkins.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoe laat ga je het oog ophalen? Ik zal er zo rond 15.50 zijn vermoed ik (tentamen om 16.30
)
Veel BPM moeten betalen? Er zit tenslotte heel wat op en aan. Het kenteken was bij mij vrij snel binnen na de invoer van m'n vorige Sje, nog geen week. Maar in totaal (dat hij in de garage heeft gestaan vanaf de dag van ophalen) heeft hij toch 3 weken stil gestaan.coendek schreef:vandaag keuringuiteraard erdoor
interieur zit er alweer in.. nu wachten op kenteken...
@kaj.. sleep oog ga ik straks ff pakken
coen
Hoe laat ga je het oog ophalen? Ik zal er zo rond 15.50 zijn vermoed ik (tentamen om 16.30

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Er zit dan nog geen kenteken op de auto maaaaaaaaaaar stil zitten heb ik niet gedaan!
vandaag het interieur een opfrisbeurt gegeven (niet dat het nodig was maar je kan je leer maar goed onderhouden dan blijft het netjes!)

Ook heb ik mijn Carkit ingebouwd.. Nokia ck-7w. Appeltje eitje en alles netjes weg gewerkt
je ziet er zo goed als niets van 
Daarna even het COOPER S embleem verwijderd..

al met al een lekker dagje!
Maandag gaat de auto naar de spuiter voor de nodige leuke dingetjes
Coen
vandaag het interieur een opfrisbeurt gegeven (niet dat het nodig was maar je kan je leer maar goed onderhouden dan blijft het netjes!)

Ook heb ik mijn Carkit ingebouwd.. Nokia ck-7w. Appeltje eitje en alles netjes weg gewerkt
Daarna even het COOPER S embleem verwijderd..

al met al een lekker dagje!
Maandag gaat de auto naar de spuiter voor de nodige leuke dingetjes
Coen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors