Maar je kan er zo 600 van maken als je rustiger gaat rijden. Naar Utrecht heen en weer is dat echt easy te halen en dan heb ik nog 2 blokjes over. Maar in het weekend alleen die korte stukjes en al die lekkere bekende weggetjes doen het voor het verbruik niet goed. Toch nog steeds beter dan de vorige met sportief rijden.
PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Eeeeeeh...... 450 km
per tank momenteel.
Maar je kan er zo 600 van maken als je rustiger gaat rijden. Naar Utrecht heen en weer is dat echt easy te halen en dan heb ik nog 2 blokjes over. Maar in het weekend alleen die korte stukjes en al die lekkere bekende weggetjes doen het voor het verbruik niet goed. Toch nog steeds beter dan de vorige met sportief rijden.
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 11 apr 2007, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Met echt sportief rijgedrag. Prima mee te leven inderdaad!Maaij schreef:![]()
Met echt sportief rijgedrag? Kan ik nog mee leven

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ik weet niet hoe jullie rijden maar die 600 km op een tank ga ik denk ik niet redden.
Rijden jullie hem dan helemaal droog of zo????
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- miniracer
- 4 op een rij!

Bericht
of je moet met diesel rijden ofzo...
zelfs als je lange afstanden doet , geen stadsverkeer en rustig onder 3000 toeren blijft lijkt het mij een zeer moeilijke zaak...
heb wel een 2002, misschien zijn de latere versies er iets zuiniger op geworden.
idem hier, ONMOGELIJK als je het mij vraagt om 600 km te rijden met de mini ....florisvandam schreef:ik weet niet hoe jullie rijden maar die 600 km op een tank ga ik denk ik niet redden.
of je moet met diesel rijden ofzo...
zelfs als je lange afstanden doet , geen stadsverkeer en rustig onder 3000 toeren blijft lijkt het mij een zeer moeilijke zaak...
heb wel een 2002, misschien zijn de latere versies er iets zuiniger op geworden.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Verlaging is echt mjammie, Maaij. Idd de foto met je PW stond ie echt hoog op z'n poten.
Geniet ze hoor, vette bak

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik zou 'm lekker even zo laten. Mooi smooth. Striping kan altijd nog en eigenlijk vind ik die strepen zo algemeen.Maaij schreef:Daar zit ik nog over te twijfelen. Wel of niet en wat voor striping
Moeilijk
Verlaging is echt mjammie, Maaij. Idd de foto met je PW stond ie echt hoog op z'n poten.
Geniet ze hoor, vette bak

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik laat het voorlopig ook zo. Op dit moment dus nog geen striping. Misschien in de toekomst 
Vandaag een stukje gereden met de verlaging en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Wel een beetje comfort ingeleverd, maar het rijdt nog steeds erg goed
Vandaag een stukje gereden met de verlaging en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Wel een beetje comfort ingeleverd, maar het rijdt nog steeds erg goed
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Een Cooper S verbruikt natuurlijk een stukje meer dan een Cooper (zeker omdat hij nog meer uitnodigt tot een zware rechtervoet), maar de R56 Cooper heeft een 10 liter kleinere benzinetank dan de Cooper S (40 l tegenover 50 l). Om 600 km te rijden met een tank van 40 liter moet je een verbruik lager dan 6,67 l/100 km halen en je tank helemaal leegrijden, dus het is niet zo gek dat je dat niet haalt.florisvandam schreef:ik weet niet hoe jullie rijden maar die 600 km op een tank ga ik denk ik niet redden.
De R56 is in ieder geval op papier een stuk zuiniger geworden dan de R50/R53, maar jouw Cooper heeft wel een tank van 50 liter tegenover 40 voor de nieuwe Cooper. Toch zal je heel goed je best moeten doen en de tank zo goed als leeg moeten rijden om met een R50 Cooper 600 km te halen.miniracer schreef:idem hier, ONMOGELIJK als je het mij vraagt om 600 km te rijden met de mini ....
of je moet met diesel rijden ofzo...![]()

Onze sponsors