Pffffff weer thuis. 200km heen 3.5 uur ------terug 3 uur.
Damn tussen Antwerpen en Knokke werk in uitvoering Er kwam geen einde aan, echt stapvoets.
Maar eenmaal op het strand aangekomen. Zaaaalig . Uit de wind, natje en droogje , voetjes in het zand. Goed toeven, voor ons gezelschap
Daarna naar de shopkes. Wow, was lang geleden maar wat kun je daar lekker shoppen zeg.
En wat veeeeeeeeeeeeeeeel Mini's Overigens de belgen die daar rond reden, excellent taste. Wat een merken zie je daar voorbij schieten.
Kortom allemaal weer eens voor herhaling vatbaar.
Nooit gezien, groen met groene kap, interieur,groenleer. En er achter het zoveelste Porsche Cayenneke.
Valt bijna niet meer op tussen de Martin's en de Infinití's en de Morgan's, de Ferrari's (zucht) en heel veel open etalage's.(cabrio's ) Zonnebank snollie's met grote Mickey Mouse brillen.
Ha, wij komen ook net thuis van Knokke.
Nou dacht ik eerst dat je vandaag ook was geweest , ik zag dinsdag bij je bericht staan , maar toen zag ik 00:31 staan. Dus jullie zijn maandag 2e pasen geweest.
Wat een Mini's in Knokke he??? Het was idd. heerlijk vertoeven daar.
En eigenlijk heel leuk om er eens een ritje naar toe te maken met zijn allen.
Ik durf het bijna niet te zeggen ............................ maar weer een Minitrein gespot vandaag!!!!:dansen
( ida is nu vast boos dat we zonder haar zijn gegaan)
En op de terugweg zaten we achter een vrachtwagen met .....................Mini's.
Hier de 's van vandaag.
ff spieken op het grote Miniterrein, maar ze hadden ons weer snel in de gaten. Ze waren aan het laden op een trein.
Deze 2 blauwe hadden een kleur ??? had het nog niet eerder gezien, zat echt tussen groen en blauw in (turqoise). Kan dat?? Hoe heet die kleur???
Deze zagen we op de kustlaan staan.
Deze "oudjes" zagen wij nog staan.
Die van "State of Art"van "jou" Marjon hadden we ook zien staan.
Al met al weer een gezellig dagje. Dat de nog maar veel mag schijnen.
Groetjes Karin & Martin.
Laatst gewijzigd door karretje op 11 apr 2007, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI...................................The best there is.
Hey Karretje goed gespioneerd Militaire maatje.
Die blauwe die je op de foto hebt vastgelegd is het Oxygen Blue wat Peerkie heeft besteld.
Mss is het de hare wel.
Heb je nog foto's van dichtbij.
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 11 apr 2007, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.