Lekker Zeuren!
- speedy
- NMC Legend
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Lekker Zeuren!
na die poetsdag van gister, is het verboden te regenen.nico320d schreef:bah wat was het vandaag vies warm, doe mij maar regen

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Moet je eens opletten als het gaat regenen hoe ik kan zeurennico320d schreef:Dit is toch het zeurtopic?

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heeeeeeel weinig
rustig gaan zitten, drankje binnen handbereik en vooral niet bewegen
boris_brznjef schreef:Schijtweer! Wat moet ik met dit warme weer doen?speedy schreef:doe normaal man! was heerlijk
Heeeeeeel weinig
rustig gaan zitten, drankje binnen handbereik en vooral niet bewegen

- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Weinig.. Heb langs de waterkant gelegen. En aangezien dat voor mij op fiets afstand is, koelbox achterop, bier zuipen en FAP FAP roepen!boris_brznjef schreef:En hoeveel kilometers er al op gezet?Richard030 schreef:Fappen, omdat je het waard bent!

- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Hahaha 4e ga ik niet mee naar de ring, want ga de 8e naar Engeland (en misschien ff Mini in the Park mee pakken).
Iemand ervaring met Bosch remschijven? Ik moet nieuwe remschijven hebben, maar de garage waar ik me auto heb laten doen, doen zaken met Bosch..
Iemand ervaring met Bosch remschijven? Ik moet nieuwe remschijven hebben, maar de garage waar ik me auto heb laten doen, doen zaken met Bosch..

- Spi
- Mod virus alert!
Bericht
Mini helemaal strak in de poets gisteren, op de kazerne heel de nacht binnen gestaan, dacht het zal me niet gebeuren.....
Kom vanmorgen thuis, doe de deur open, loop richting balkon, kijk naar beneden en verdomd dat het niet waar is
Flats!!! %#$£¥\?@&€ beest!
..
Kom vanmorgen thuis, doe de deur open, loop richting balkon, kijk naar beneden en verdomd dat het niet waar is
Flats!!! %#$£¥\?@&€ beest!

Onze sponsors