Staat er echt gemeen bij daaro!
R59S Roadster laatste fotoshoot, pg. 39
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Thanks everybody
!!
- Kap eerst met een stofzuiger van stof ontdoen, staat niet in het handboek maar werd door verkoper wel geadviseerd
- Kap reiningen met Fabric
- De Neutralizer aanbrengen en terwijl het dak nat is het stof met de vleug mee borstelen
- Dak afspoelen met water en kap laten drogen
- Auto muv kap afdekken met plastic
- Lotos Protectant aanbrengen
Een klusje waar we even goed de tijd voor moeten nemen
!
Het stappenplan (komt uit het handboek van Swissvax)louisvdd76 schreef:Netjes!!! Laat even je behandelplan / stappenplan mbt kap weten. Ik heb dat spul ook nog staanparklaneworks schreef: Nog te doen:
- de kunststofranden
- de kap behandelen met Lotos Protectant van Swissvax
- Kap eerst met een stofzuiger van stof ontdoen, staat niet in het handboek maar werd door verkoper wel geadviseerd
- De Neutralizer aanbrengen en terwijl het dak nat is het stof met de vleug mee borstelen
Een klusje waar we even goed de tijd voor moeten nemen
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Ik meen ergens gelezen te hebben dat die Neutralizer of juist die Lotos 24 uur moet indrogen... Dus dan moet je hem niet met vochtig weer buiten laten staan... Heb je daar meer info over?parklaneworks schreef: Het stappenplan (komt uit het handboek van Swissvax)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
In het handboek staat alleen dat je de kap moet laten drogen, niet dat dit 24 uur moet duren. De verkoper heeft daar ook niets over gezegd.louisvdd76 schreef:Ik meen ergens gelezen te hebben dat die Neutralizer of juist die Lotos 24 uur moet indrogen... Dus dan moet je hem niet met vochtig weer buiten laten staan... Heb je daar meer info over?parklaneworks schreef: Het stappenplan (komt uit het handboek van Swissvax)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: R59S Roadster, gepoetst (+foto's), pg. 26
Schijnt eindelijk de zon, staat m'n Roadster al sinds afgelopen vrijdag bij de dealer
!! afgelopen vanwege het onder garantie vervangen van een defecte knop van mijn radio.
Echter, er wordt dan de gehele radio
vervangen, waarna er weer software geladen moet worden. Het laden van de software lukte echter niet. Nu blijkt er een unit kapot
te zijn , waardoor oa ook mijn toerenteller niet meer werkt en nog enkele andere belangrijke zaken. Deze unit moet op chassnr. worden besteld en ik zit dus nog voorlopig zonder Roadster, wellicht pas de tweede helft van deze week dat'ie weer terugkomt.
Ik BAAL ontzettend dat ik met dit mooie weer nu hier in rijd:

Ik vraag me af hoe zo'n unit nu stuk kan gaan, onzorgvuldigheid of is het kwestbaar materiaal???
Echter, er wordt dan de gehele radio
Ik BAAL ontzettend dat ik met dit mooie weer nu hier in rijd:
Ik vraag me af hoe zo'n unit nu stuk kan gaan, onzorgvuldigheid of is het kwestbaar materiaal???
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: R59S Roadster, al sinds vrijdag bij dealer :-(, pg. 27
Kennelijk doe ik iets fout, ik krijg geen foto geupload uit mijn gallery.... Het is in ieder geval een X1
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jemig wat een verhaal man...
Vet balen zeg.
Vet balen zeg.
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht 
Ik leef met je mee!
parklaneworks schreef:Kennelijk doe ik iets fout, ik krijg geen foto geupload uit mijn gallery.... Het is in ieder geval een X1

Ik leef met je mee!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Vandaag een telefoontje gehad, dat ik hem weer kan ophalen
! Helaas redde ik het niet voor zes uur, dus morgenochtend ga ik hem weer ophalen.
Gelukkig is het snel gerepareerd!
Gelukkig is het snel gerepareerd!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Re: R59S Roadster, is weer gerepareerd! pg. 27
Morgen is het ook weer zonnig! 
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"