Verkeerde software gekregen, neen dus
- Anto
- Be Mini
Bericht
Verkeerde software gekregen, neen dus
Iemand ervaring met dit : de cooper S ( 184pk) schokte als ie koud had bij het wegrijden . De dealer heeft de software herschreven maar nu vind ik dat ie zijn 184 pk niet meer heeft , een 150 zou ik wel geloven , ook koppel is ferm gezakt naar mijn mening . Mag hem nog eens gaan tonen , testbankje vragen ??
Laatst gewijzigd door Anto op 06 jul 2013, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Verkeerde software gekregen?
Even rollen bij APEC? zitten bij Gent in de buurt. Meten=Weten
- Anto
- Be Mini
Bericht
het zou toch de juiste software zijn , maar moest je zeggen het is 163 pk , ik zou het geloven ( iemand die ook een 184 pk heeft eens laten vergelijken )
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je de auto nieuwe gekocht?
Misschien had deze al nieuwe tuning software die nu overschreven is door de dealer.
Misschien had deze al nieuwe tuning software die nu overschreven is door de dealer.
- Anto
- Be Mini
Bericht
heb hem nieuw gekocht , ga volgende week eens langs de verkoop gaan en hem eens laten rijden .
Der zit van dag 1 een Altafilter in ( en nog steeds ) en vermoed dat de betere luchtdoorstroming ergens is weggewerkt met de nieuwe software . Een mekanieker heeft er vanmorgen mee gereden en zei dat ie normaal trekt , en toch vind ik van nie . zal ergens eens ten gepaste tijd een banktest laten uitvoeren .
Der zit van dag 1 een Altafilter in ( en nog steeds ) en vermoed dat de betere luchtdoorstroming ergens is weggewerkt met de nieuwe software . Een mekanieker heeft er vanmorgen mee gereden en zei dat ie normaal trekt , en toch vind ik van nie . zal ergens eens ten gepaste tijd een banktest laten uitvoeren .
- Anto
- Be Mini
Bericht
zaterdag op de bank , we gaan dan zien of mijn voet een verkeerde indruk heeft of de Mini te weinig geeft
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Anto
- Be Mini
Bericht
bedankt
Raymond schreef:Succes! Hoop dat je de bevestiging krijgt die je zoekt..
bedankt
- Anto
- Be Mini
Bericht
terug naar de dealer ermee met de uitprint , als ie bvb 179 geeft zal ik daar nie over vallen , wel als ie bvb 170 geeft dan even terug bezoekje brengen , kan misschien vragen if ik bij Beek mag gaan op hun kosten 

- Anto
- Be Mini
Bericht
Je mag misschien wel op hun kosten maar je garantie dan? Vlgs mij is de dealer hier niet zo meegaand mee jammer genoeg[/quote]
vrees het
vrees het
- lambik
- Leerling Mini lid
Bericht
Halo,
Misschien software gekregen van gereduceerd vermogen, normaal voor de andere kant van het land
Als het zo is zal het moeilijk zijn dit terug aan te passen. Mogelijkheid efkens naar Nederland gaan, men
zegt dat het daar makkelijker gaat.
Groeten
Misschien software gekregen van gereduceerd vermogen, normaal voor de andere kant van het land
Als het zo is zal het moeilijk zijn dit terug aan te passen. Mogelijkheid efkens naar Nederland gaan, men
zegt dat het daar makkelijker gaat.
Groeten
- Anto
- Be Mini
Bericht
ja moest ie 163 pk geven zou ik het goed geloven , zaterdag hopelijk meer nieuws
- Anto
- Be Mini
Bericht
, op de bank gestaan , 206 pk's , dus het gevoel van minder rap ze vrij te geven ligt aan een koppelverschuiving na de softwareupdate , we gaan dat gerust laten zo

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors