Panorama dak weigert
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Panorama dak weigert
Is dan toch al wat beter verneem ik. Eigenlijk of het nu koud of warm is zou dit steeds even goed moeten functioneren 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ja is zo maar het is sporadisch en dan doet die het de tweede keer open klikken wel dus maak me er niet druk om en ga er zeker niet mee langs de dealer 

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- geertm1969
- Mod virus alert!
- minidocter
- Leerling Mini lid
Bericht
he geert mijn dak gaat ook niet open en waarschijnlijk ook niet dicht ;-) maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen.
wat scheelde er bij jouw aan het dak, de motor gaat wel maar stopt lijkt alsof er maar 1 van de 2 ontgrendeling open gaat en daarna de beveiliging inslaat.
wat scheelde er bij jouw aan het dak, de motor gaat wel maar stopt lijkt alsof er maar 1 van de 2 ontgrendeling open gaat en daarna de beveiliging inslaat.
- minidocter
- Leerling Mini lid
Bericht
ik had trouwens gelezen dat deze daken in de kou vaak defect gaan.
dit zou in mijn geval niet ongehoord zijn want ik heb hem uit een heel koud deel gehaald.
Dit zou in verband staan met de smering of iets dergelijks, ik ben al begonnen met de demontage van het geheel want het dak moet wel werken als hij erin zit.
gr tim
dit zou in mijn geval niet ongehoord zijn want ik heb hem uit een heel koud deel gehaald.
Dit zou in verband staan met de smering of iets dergelijks, ik ben al begonnen met de demontage van het geheel want het dak moet wel werken als hij erin zit.
gr tim
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
@minidoctor. Ja het dak zat volledig vast en kon niet meer voor of achter. Hebben het systeem volledig vernieuwd. Zelfs manueel lukte het niet meer om dicht te krijgen.
Nadien heb ik er geen probleem meer mee gehad.
Nadien heb ik er geen probleem meer mee gehad.
- minidocter
- Leerling Mini lid
Bericht
ja dat probleem herken ik nouw gelijk , bij mij gaat hij manueel ook geen kant op en ik durf hem ook niet door te draaien, al hoewel hij gaat toch al niet open dus veel meer kan er niet gebeuren ;-)
wat had je precies vernieuwd geert en kon je daarna nouw zien waar het euvel precies zat?
wat had je precies vernieuwd geert en kon je daarna nouw zien waar het euvel precies zat?
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb er zelf niets aan gedaan, behalve manueel proberen dicht te doen maar dat lukte ook niet. Ze hebben onze wagen komen ophalen omdat het slecht weer was en het dak bleef open staan. Is naar garage gebracht en daar zijn de werken uitgevoerd.
Mini was toen al uit garantie, ik zou er dus momenteel zeker niet zelf aan beginnen en zien wat men bij mini verteld of dit eventueel met tussenkomst kan hersteld worden.
Mini was toen al uit garantie, ik zou er dus momenteel zeker niet zelf aan beginnen en zien wat men bij mini verteld of dit eventueel met tussenkomst kan hersteld worden.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors