Een vriendin van mij is ceremoniemeester van een a.s. bruiloft. Ze heeft het er maar druk mee. Toen ik haar sprak over al het geregel, kwam natuurlijk ook de trouw-ride ter sprake. En zo kwamen we al snel uit op MINI.

Heel gepast, want de bruid komt uit Engeland, haar hele Engelse familie is er ook, en de helft van de dag staat in het teken van Engeland.
Mijn vraag is dan natuurlijk ook:
Wie wil gedurende een dagdeel zijn/ haar MINI beschikbaar stellen voor de bruid en bruidegom. Het zou natuurlijk geweldig zijn als de MINI een UnionJack op het dak heeft en/of op de spiegelkappen om het Engelse tintje extra aandacht mee te geven. Misschien heeft iemand van jullie wel een idee hoe dit geregeld zou kunnen worden.
Ter compensatie is alles bespreekbaar: een (financiële) vergoeding, leenauto, een deel van de trouwreportage

Er wordt maar een klein stukje in gereden. De bruid wordt alleen van haar huis naar het stadhuis gereden. De hele gelegenheid vindt plaats in Leiden, op... jawel... vrijdag 13 september 2013. De MINI zal ongeveer twee uur in gebruik zijn. De MINI wordt opgehaald en teruggebracht, nogmaals ...alles is bespreekbaar.
Het zou echt geweldig zijn als dit mogelijk gemaakt zou worden via de Club!
Voor elke tip of reactie, hieronder, of per PM, Whatsapp, mail, bellen, alles mag & kan!
Alvast bedankt/ thanks
greets Barto.
06-14249456, [email protected]