Nee hoorFerdinand schreef: oeps.. hier komt gedonder van.
Ferdinand
Hahaha. Deze vind ik dan wel weer erg grappig!Ferdinand schreef:mijn ongevraagde mening ... daar komt ie:
(ik zou uberhaupt een R56 tunen: motorkap vervangen, en die van de r53 er opzetten. sportonderstel vervangen door die van een r53, motorblok van de r56 verruilen voor een goed getuned blok van r53, interieur vervangen door ...)
oeps.. hier komt gedonder van.
Ferdinand
miniFerdinand schreef:zo, ik ben klaar met mening geven. Tijd om naar huis te gaan, eens kijken.. he, waar zijn mij sleutels nou weer, potverdorie, aha, hier heb ik.. eens kijken hoe werkt dat nou ook al weer: steek de sleutel in de gleuf van het dashboard en klik op "start".
ferdinand
Huh??...begrijp ik nu goed dat je jouw R53 (cooper s) binnenkort in gaat ruilen voor een R50 (cooper/one)?Ferdinand schreef:en wanneer je je r56 dus inderdaad hebt teruggetuned naar een r53, wat een natuurlijke weg is, ben je er nog niet.
vervolgens vervang je je nieuwe r53 motorkap door die van een r50, je interieur door die van een r50, het motorblok door die van een r50, je spuit hem over in de kleur van een r50, en zo zijn we weer bij af. En zo zijn we weer waar het bij Mini daadwerkelijk om begonnen is: de r50
Onze sponsors