Verhuizing Website en Forum: naar nieuwe forum versie
- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Verhuizing Website en Forum: naar nieuwe forum versie
En dan ga ik ook weer lastig zijn. Photobucket foto's, kunnen we die straks ook weer zonder pixel restricties erop zetten? En respect voor al het werk en de tijd die je erin steekt. Iedereen even 3 hoeraatjes voor de grote man. Hoera Hoera Hoera

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Lekker zeuren staat eerlijk gezegd onderaan de prioriteitenlijst, ook omdat deze modificatie in het verleden een zwak punt in de beveiliging is gebleken. Als alles het weer doet zal ik naar een vervanging op zoek gaan maar zal na de vakantie zijn.
Er kunnen zonder restricties links naar fotos geplaatst worden.
Het forum verkleind ze echter maar als je op één foto klikt krijg je een soort gallery met optie om ze in volledig formaat te bekijken.
De maximale breedte zonder automatische verkleining zal ik verhogen naar 700 pixels als de oude layout weer terug is. Dat was het voorheen ook.
Er kunnen zonder restricties links naar fotos geplaatst worden.
Het forum verkleind ze echter maar als je op één foto klikt krijg je een soort gallery met optie om ze in volledig formaat te bekijken.
De maximale breedte zonder automatische verkleining zal ik verhogen naar 700 pixels als de oude layout weer terug is. Dat was het voorheen ook.
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het ziet er al aardig 'goed' uit Berthil!
Het is karwei van jewelste, maar het lijkt je soepel af te gaan.
Layout komt mij iig met de dag bekender voor.
Het is karwei van jewelste, maar het lijkt je soepel af te gaan.
Layout komt mij iig met de dag bekender voor.

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Er conflicteren wat css bestanden en locaties van functies en templates is anders in phpbb3, vandaar dat het nog niet helemaal goed gaat.
Excuses voor de wat rommelige layout maar ik heb geen testomgeving en dit moet helaas via trial and error.
Excuses voor de wat rommelige layout maar ik heb geen testomgeving en dit moet helaas via trial and error.
- Raymond
- Volledig MINI minded!

- Andor
- Be Mini

Bericht
Lekker bezig! Gaat de goeie kant op zo

- speedy
- NMC Legend

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Waarom zet je niet een kopie op dezelfde server in een andere folder?Berthil schreef:Er conflicteren wat css bestanden en locaties van functies en templates is anders in phpbb3, vandaar dat het nog niet helemaal goed gaat.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ben er niet kapot van hoe ik de originele template kan omvormen naar de NewMINIclub layout.
Dat gaat veel teveel werk zijn als het al goed lukt.
Ik ga vanavond de originele template weer terug zetten en een tweede template installeren die zo dicht mogelijk bij onze oude layout zit. Deze kan ik dan op mijn gemak omzetten zonder dat jullie er last van hebben.
Dat gaat veel teveel werk zijn als het al goed lukt.
Ik ga vanavond de originele template weer terug zetten en een tweede template installeren die zo dicht mogelijk bij onze oude layout zit. Deze kan ik dan op mijn gemak omzetten zonder dat jullie er last van hebben.
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Hoe het er nu uit ziet, vind ik al een hele goeie verbetering.
We weten dat je er veel tijd en moeite in steekt, dus we zijn denk ik de laatste die mogen klagen dat we er last van hebben (behalve boris, want borissen klagen
)
Is er iets te doen aan dat spam account?
We weten dat je er veel tijd en moeite in steekt, dus we zijn denk ik de laatste die mogen klagen dat we er last van hebben (behalve boris, want borissen klagen
Is er iets te doen aan dat spam account?

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik had al meteen dezelfde anti-spam maatregel geïnstalleerd als op het oude forum, de MINI vraag.
Maar kennelijk is dat in deze phpBB3 versie niet voldoende. Ik zal verder zoeken naar betere maatregelen.
Maar kennelijk is dat in deze phpBB3 versie niet voldoende. Ik zal verder zoeken naar betere maatregelen.
- Ronald Schuit
- Nieuwsgierig

Bericht
Op mij apple (retina scherm) ziet het er werkelijk niet uit
(sorry) letters heel groot en schreeuwerig gaat dat nog veranderen ?
Voorkeursinstellingen? BMW SSS is super
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
2 berichten terug staat het antwoord maar misschien moeilijk te lezen omdat het te schreeuwerig is op een Retina scherm.Ronald Schuit schreef:Op mij apple (retina scherm) ziet het er werkelijk niet uit(sorry) letters heel groot en schreeuwerig gaat dat nog veranderen ?
Onze sponsors