Heb gisteren mijn spruitstuk stuk gereden ! Ga nu janspeed spruit bestellen maar ben aan het twijfelen tussen decat en sportcat .
Iemand een idee hoe de bastuck gaat klinken met decat ? De bastuck maakt minder lawaai dan de originele uitlaat vd mini maar heb geen idee hoe dit zal zijn zonder precat en cat .
Grts
Geluid dubbele Bastuck met decat en Janspeed?
- wilske s
- Enthousiast
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: geluid dubbele bastuck met decat en janspeed ?
Waar ga je de Janspeed bestellen? Zijn beide losse stukken (decat stuk en sportcat)? Dan zou ik beide halen..
Voor de keuring de sportcat erop en om te knallen de decat (deed ik ook bij m'n vorige auto, maar dan Milltek)
Voor de keuring de sportcat erop en om te knallen de decat (deed ik ook bij m'n vorige auto, maar dan Milltek)

- wilske s
- Enthousiast
Bericht
Bij Roadrunner in Engeland , zijn idd losse stukken !
Wagen wordt als daily gebruikt dus liefst niet te veel resonantie geluid en gedreun
Grts
Wagen wordt als daily gebruikt dus liefst niet te veel resonantie geluid en gedreun

Grts
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Het vervangen van het spruitstuk geeft een behoorlijke toename van geluid, meer dan een catback doet. Met (sport)cat zal dus al een aardig verschil geven. Zonder cat wordt de toename erg extreem, wat je mogelijk ook als storend kan gaan ervaren. Het is maar net waar je zelf naar op zoek bent. De motorprestaties schijnen met cat trouwens (iets) beter te zijn.
De sportcat van Janspeed zou ik overigens links laten liggen als je met 220+ pk gaat rijden. De meeste gaan dan stuk. Je kunt dan beter je OEM cat op de Janspeed laten lassen. Je hebt dan evt ook de mogelijkheid om te switchen tussen cat en decat.
De sportcat van Janspeed zou ik overigens links laten liggen als je met 220+ pk gaat rijden. De meeste gaan dan stuk. Je kunt dan beter je OEM cat op de Janspeed laten lassen. Je hebt dan evt ook de mogelijkheid om te switchen tussen cat en decat.
Onze sponsors