Inderdaad en is gevonden zoals te zien iswheeler schreef:Zit er niet een cache mechanisme op CSS/JS en andere bestanden door PHPBB? Wellicht even kijken of via een debug mode wel direct CSS kan aanpassen?
Verhuizing Website en Forum: naar nieuwe forum versie
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Verhuizing Website en Forum: naar nieuwe forum versie
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik vind dit geen geslaagd thema... 
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Spi
- Mod virus alert!

- koosie
- Volledig MINI minded!

Bericht
hij is inderdaad wel lekker snel! ik vroeg me af of je de newminiclub website ook kunt mobile platformen kunt ondersteunen? zodat je het gemakkelijk kunt gebruiken op je iphone?
- speedy
- NMC Legend

Bericht
ik ben benieuwd hoe het word.
dus als ik het goed begrijp is dit allemaal tijdelijk ?
dus als ik het goed begrijp is dit allemaal tijdelijk ?
- ClubmanCooperS
- Enthousiast

Bericht
Hoi Berthil,
Bedenk aub of je de kleurrijke en grote signatures (zo heten die dingen onderaan je post toch met die statements en fotos erin?) wilt toestaan, het staat zo rommelig en maakt de lay-out zo onoverzichtelijk.
Verder SUPER actie van je. Moet een enorme berg werk zijn!
Bedenk aub of je de kleurrijke en grote signatures (zo heten die dingen onderaan je post toch met die statements en fotos erin?) wilt toestaan, het staat zo rommelig en maakt de lay-out zo onoverzichtelijk.
Verder SUPER actie van je. Moet een enorme berg werk zijn!
- speedy
- NMC Legend

Bericht
alle foto's is inderdaad erg rommelig.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ben vannacht tot 5 uur bezig geweest om advanced bbcode geïnstalleerd te krijgen maar deze werkte niet.
Deze kan de foto's groeperen en in een popoup laten zien, teven kan men zelfs thumbnails maken.
Die zal ik nu nog een keer controleren maar ga zo waarschijnlijk wel naar de Ring en dan vanavond weer verder.
Ik probeer ook weer een mod te vinden om de signatures per persoon uit te schakelen. Als je een bericht plaatst heb je altijd keus om je onderschrift te plaatsen of niet. Dit kun je ook default uitzetten in je profiel. Misschien verstandig om in voorsteltopics je onderschrift te gebruiken en in de rest niet.
Als de mods af zijn zal ik proberen de donkere kleuren die we voorheen hadden toe te passen.
Mobiele platform zal tapatalk worden.
Deze kan de foto's groeperen en in een popoup laten zien, teven kan men zelfs thumbnails maken.
Die zal ik nu nog een keer controleren maar ga zo waarschijnlijk wel naar de Ring en dan vanavond weer verder.
Ik probeer ook weer een mod te vinden om de signatures per persoon uit te schakelen. Als je een bericht plaatst heb je altijd keus om je onderschrift te plaatsen of niet. Dit kun je ook default uitzetten in je profiel. Misschien verstandig om in voorsteltopics je onderschrift te gebruiken en in de rest niet.
Als de mods af zijn zal ik proberen de donkere kleuren die we voorheen hadden toe te passen.
Mobiele platform zal tapatalk worden.
- PjV
- Be Mini

Bericht
Je kan in je profiel ook aangeven of je signatures wilt zien.
Ik dus niet, op mijn ipad zijn sommige sig's een half scherm groot

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kunnen we met deze site upgrade eventueel (als alles weer up & running is) eventueel support inbakken voor tapatalk?
http://tapatalk.com/activate_tapatalk.php?plugin=phpbb
Dat is een Android/iPhone app waarmee je het forum kan lezen.
Daar houd ik ook onze engelse buren 'minitorque' mee in de gaten...
EDIT: Ik had niet goed gelezen. Ik zie al dat Berthil voor tapatalk gaat
http://tapatalk.com/activate_tapatalk.php?plugin=phpbb
Dat is een Android/iPhone app waarmee je het forum kan lezen.
Daar houd ik ook onze engelse buren 'minitorque' mee in de gaten...
EDIT: Ik had niet goed gelezen. Ik zie al dat Berthil voor tapatalk gaat
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik hoop het... Had al gelezen dat Berthil de 'oude' vormgeving terug wil zetten.GreyCooperS schreef:is tijdelijk Berry
Die onderschriften zijn juist leuk omdat hier geen persoonlijke avatars in te stellen zijn. Een beperking in de afmeting lijkt me een beter idee, want sommige mensen hebben wel erg grote plaatjes...ClubmanCooperS schreef:Bedenk aub of je de kleurrijke en grote signatures (zo heten die dingen onderaan je post toch met die statements en fotos erin?) wilt toestaan, het staat zo rommelig en maakt de lay-out zo onoverzichtelijk.
Dat was inderdaad een handige functie!Berthil schreef:Ik probeer ook weer een mod te vinden om de signatures per persoon uit te schakelen.
- ClubmanCooperS
- Enthousiast

Bericht
Ik ben hier een enorme leek in.
Is bij mij op de iPad ook zo. Als Signatures uit te zetten zijn is het ook prima hoor! Wat is het verschil met Tapatalk danPjV schreef:Je kan in je profiel ook aangeven of je signatures wilt zien.
Onze sponsors