Open de ramen van je Mini en.. [2e ZOMERMIX ERBIJ]

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Nquire
4 op een rij!
4 op een rij!

04 apr 2007, 14:54

amokjeeh schreef:Aan het downloaden, ben erg benieuwd! Mixwerk is nog veel aan te verbeteren, nummers die je er in heb zitten zijn top. Welk nummer heb je rond de 24e minuut zitten?

KH-Deep Inside-Teklektro Klubb Mix

Ja, mixwerk kan idd beter. Maar ik doe t echt zo weinig :D

ZIE DE 1E PAGINA VOOR DE 2E OUDE MIX.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 apr 2007, 16:07

helemaal super, vooral met dit weertje.
Is het mogelijk dat je van beide mixen een cdtje voor me brand, wil er uiteraad voor betalen.
Weet n.l. niet hoe ik moiet branden, ben een beetje een analfabeet met de computer.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 apr 2007, 16:11

Neem een cd-r, stop deze in je cd-brander en het wijst vanzelf. Beetje slepen/toevoegen en op branden drukken. Meestal is een brandprogramma al aanwezig op je comp.
Toch maar eens onder de knie krijgen, want dat is met een mp3/cd-speler in de MINI wel reuzehandig! :D
Ps, dit is een lekker nummer Alex Gaudino - Destination Calabria
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 apr 2007, 16:19

zal ik je eens een geheimpje verklappen Henkie, ik heb geeneens een MP3 speler, zou me god niet weten hoe ik de muziek in dat kleine app. moet krijgen, gewoon tegen de boxen houden toch????
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 apr 2007, 16:25

florisvandam schreef:zal ik je eens een geheimpje verklappen Henkie, ik heb geeneens een MP3 speler, zou me god niet weten hoe ik de muziek in dat kleine app. moet krijgen, gewoon tegen de boxen houden toch????
Haha, de cd-speler van je MINI kan mp3-cd's afspelen. Dus ipv 20 nummers op een cd, kun je nu 200 nummers op een cd kwakken. Scheelt veel geld aan cd's kopen en scheelt weer in de ruimte die cd's innemen. De faceliftmodellen van de R50, R52 en R53 hebben ook die mp3 mogelijkheid.
Als je een mp3-speler koopt, staat in de gebruiksaanwijzing vast wel hoe alles moet. Succes :D
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 apr 2007, 16:34

nee johh, heb gewoon net een cd gebrand, dat ding was met 10 klaar.
Dacht dat ik heel die mix moest afluisteren.
Op naar de MP3 speler!!
Heeft iemand nog een tip over website waar ik heel veel goede house nummer kan vinden die ik dan kan branden.

gr.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 apr 2007, 16:54

Hey Floris,

Let wel ff op dat als je een mp3-cd wilt branden dat je een "gegevens-schijf" maakt en niet een Audio-schijf. Audio-schijf is met die 20 nummers.
Het kan dus wel, maar je hebt er gewoon minder op staan.

House kun je downloaden via een torrent-programma. Torrents van cd's zijn dan weer te downloaden op allerlei site's. Ik haal de nieuwste house en club cd's van torrentazos.com. Is wel Spaans, maar je moet gewoon op het plaatje van een cd klikken en dan op DESCARGAR klikken. Ik gebruik als torrent-programma Shareaza.

Succes
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 apr 2007, 17:04

weet je toevallig ook een site waar ik de taal van ken, ben altijd een beetje huiverig voor dit soort sites!!
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 apr 2007, 17:26

Ik mail je wel even Floris!
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 apr 2007, 17:28

super man bedankt!!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

04 apr 2007, 19:28

Ik probeer steeds te downloaden maar iedere keer is de server too busy, gisteren ook al. Ik zal later op de avond nog eens proberen.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 apr 2007, 19:31

vind vooral die Latin Mix helemaal super.
Met een lekker roseetje op het strand muziekie aan, LET THE SUMMER BEGIN!!
katjan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 apr 2007, 20:02

florisvandam schreef:vind vooral die Latin Mix helemaal super.
Met een lekker roseetje op het strand muziekie aan, LET THE SUMMER BEGIN!!
ben die ook aan het downloaden, nog 55 % te gaan ! Nog effe geduld dus :roll:
Maar als ik het zo hoor, zal dat helemaal mijn ding zijn...
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 apr 2007, 21:32

Die tweede mix was ook erg lekker ja! Hoorde inderdaad wel dat op driekwart van de mix de bass een beetje vreemdachtig stond. Krakerig en dreunend. Maar verder zeker de lekker songs uitgezocht! Ben gek op saxofoon in nummers! Wel eens in kroegen en disco's gestaan waar een dj samen met iemand die trommels bespeelde en iemand met een sax de mensen helemaal loos liet gaan! Echt heerlijk! Damn, krijg plotseling zin om naar de zon te vertrekken, lekker cocktailtje aan het strand, de nodige mooie rondingen op het strand rondhuppelend en natuurlijk hele lekkere house en club op de achtergrond draaiend.

Zzzzzzzz.......droom droom droom :slapen
Nquire
4 op een rij!
4 op een rij!

04 apr 2007, 22:24

henkietenk schreef:Die tweede mix was ook erg lekker ja! Hoorde inderdaad wel dat op driekwart van de mix de bass een beetje vreemdachtig stond. Krakerig en dreunend. Maar verder zeker de lekker songs uitgezocht! Ben gek op saxofoon in nummers! Wel eens in kroegen en disco's gestaan waar een dj samen met iemand die trommels bespeelde en iemand met een sax de mensen helemaal loos liet gaan! Echt heerlijk! Damn, krijg plotseling zin om naar de zon te vertrekken, lekker cocktailtje aan het strand, de nodige mooie rondingen op het strand rondhuppelend en natuurlijk hele lekkere house en club op de achtergrond draaiend.

Zzzzzzzz.......droom droom droom :slapen

haha idd, keep on dreaming :D

Terug naar “Kletshoek”