Minimaniaken,
Vraagje: In eerder forum al bespreken dat ik last heb van MINImale (hahah) olielekkage, hoogstwaarschijnlijk poreuze oliekeerring van krukas.
Hij druppelt nu een paar druppel per dag als ik gereden heb. Bij koude motor lekt er niets. Niets dramatisch, maar wel irritant.
Voordat ik een reparatie aan ga ter vervangen van de keerring wil ik eigenlijk Forté Seal Conditioner eens proberen.
Heeft er iemand hier ervaring mee? Schijnt beter te zijn dan Wynn's of Bar e.d.
Spul schijnt niet particulier beschikbaar te zijn. Iemand een idee waar te koop?
Forté Seal Conditioner voor olielekkage. Iemand mee bekend?
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
De dealer heeft het, en kan je er dus voor een dealer prijs aan helpen. Ze hebben verschillende Forte behandelingen die allemaal zo een 150,- euro kosten.
Maar dit is volgens mij gewoon een toevoeging, dus weet niet wat ze rekenen om het toe te voegen
Zelf iets dergelijks weleens gebruikt voor een "inwendige" lekkage. Oftewel spetters en roken. Het werd wat minder, maar niet voor lang. Dat was toen van Wynn's volgens mij.
Maar dit is volgens mij gewoon een toevoeging, dus weet niet wat ze rekenen om het toe te voegen

Zelf iets dergelijks weleens gebruikt voor een "inwendige" lekkage. Oftewel spetters en roken. Het werd wat minder, maar niet voor lang. Dat was toen van Wynn's volgens mij.
- dave_
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Wij zijn op de zaak dealer van forte (motor branche)
forte helpt wel tegen olieverbruik bij wat oudere motors die bijvoorbeeld lang hebben stilgestaan,
bij een mini die dagelijks gebruikt wordt neem ik aan dat je geen last moet hebben van uitgedrogende keeringen of klepseals.. ?
je heb forte motor flush en je heb forte seal conditioner..
voeg je toe aan je olie, half uur stationair laten draaien, en dan olie verversen.
mocht je het niet kunnen vinden, kan ik je het altijd sturen ;-)
Groetjes
forte helpt wel tegen olieverbruik bij wat oudere motors die bijvoorbeeld lang hebben stilgestaan,
bij een mini die dagelijks gebruikt wordt neem ik aan dat je geen last moet hebben van uitgedrogende keeringen of klepseals.. ?
je heb forte motor flush en je heb forte seal conditioner..
voeg je toe aan je olie, half uur stationair laten draaien, en dan olie verversen.
mocht je het niet kunnen vinden, kan ik je het altijd sturen ;-)
Groetjes
Onze sponsors