Na een tijd zoeken vind ik toch niet de antwoorden die ik zoek.
Ik ben bezig met de onderhandelingen voor een Mini Cooper S uit 2004,
Verteld is mij door de dealer dat het een Facelift model is, dit zou te zien moeten zijn aan het stuur..
Zelf heb ik hier vrij weinig verstand van.
er zit nu een gewone radio/cd speler in,
Graag zou ik in de auto een Aux/USB ingang creëren, Zodat mijn Iphone hier ook op werkt,
Er is nog een optie om de parrot erbij te nemen (al gemonteerd)
maar hier kan ik geen muziek via luisteren en geen navigatie op spelen.
waar het dus op neer komt is of het mogelijk is een aux en usb ingang te creëren, waarbij de iphone totaal werkt,
ook oplaad, en of er een bedrijf is die dit zou kunnen doen.
en wat dit eventueel zou kosten.
PiaMia
iPhone/USB/AUX aansluiting R53
- Bicky
- Enthousiast
Bericht
Vraag eens na of je een radio boost hebt.
Dan kan je een aux-set kopen en zelf monteren (op het forum te vinden hoe). Kost wel iets rond de €80 en kan je enkel muziek luisteren. Een usb ingang kan je gemakkelijk creeeren door in de aansteker zo een usb-poort te steken, wat je bij mediamarkt of fnac vindt!
Of je mini facelift is of niet kan je natuurlijk ook langs de buitenkant zien.
Dan kan je een aux-set kopen en zelf monteren (op het forum te vinden hoe). Kost wel iets rond de €80 en kan je enkel muziek luisteren. Een usb ingang kan je gemakkelijk creeeren door in de aansteker zo een usb-poort te steken, wat je bij mediamarkt of fnac vindt!
Of je mini facelift is of niet kan je natuurlijk ook langs de buitenkant zien.
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb ook een iphone aansluiting op me boost radio. Enige nadeel is dat 'ie niet oplaad.
Wat je ook kunt doen is een iPhone FM Transmitter aanschaffen.
Wat je ook kunt doen is een iPhone FM Transmitter aanschaffen.
- Grootje
- Enthousiast
Bericht
Re: iPhone/USB/AUX aansluiting R53
Ik heb deze week een dension gateway 300 laten monteren. Waarbij ik aux, USB en iPhone aansluiting heb in de mini. Waarbij je alles vanaf je radio of je stuur kunt bedienen.

Onze sponsors