Voor in inhaalverbod heeft de politie vermoedelijk geen foto, dat is geconstateerd door een agent. Er zijn dus vier opties:
1: De agent heeft het kenteken niet goed gezien, of de datum verkeerd.
2: Iemand anders reed in jouw auto.
3: Iemand anders rijdt met een vervalste kentekenplaat.
4: Jouw kentekenplaat is ooit gepikt en die wordt nu gebruikt.
Bij 1: in je bezwaar zetten dat jij niet op die plek bent geweest op dat moment, waar je dan wel zat en met name waar was jouw auto. De agent zal dan gevraagd worden om een aanvullend proces verbaal waarin hij ook jouw auto zal moeten omschrijven. Wat ook sterk is, zijn getuigen die jou gezien hebben in Duitsland op die dag, op dat tijdstip.
Bij 2: De boete betalen.
Bij 3 en 4 aangifte gaan doen van vervalsing of diefstal. Houd je brievenbus maar in de gaten voor nog meer boetes.
Succes,
Andre
Mensen ik heb een boete. Ik schrok me de tering toen......
- MR
- Volledig MINI minded!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Je hebt ook overal mensen voor.
Succes hoor MR

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Lekker allemaal zeg, wat een energie die je erin moet stoppenMR schreef: Daarnaast ga ik doe 3 en 4 doen! Hier wordt je niet vrolijk van!
MR

Succes hoor MR

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Ik heb ooit ook eens een bekeuring gehad die ik niet had gedaan. Ik was op vakantie in Griekenland en had de autosleutels niet uitgeleend. Moest dus eerst de boete betalen en daarna voorkomen om aan te tonen dat ik het niet was. Moest er een dag vrij voor nemen en naar Oud Beijerland komen, om daar te horen dat bij mijn eerste protest de bekeuring allang kwijt gescholden had moeten worden. En bedankt weer hè.
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blont,
jouw ding gaan we nu doen! Ze hebben mijn bezwaar afgewezen! Ze dachten dus ik dat in Nederland was op dat tijdstip.....
Daar gaan weer zuur verdiende belastingcenten over de balk.
Hoe heb je dat gedaan met het voor laten komen? Ik betaal geen rooie cent voor iets dat ik niet gedaan heb. Dus ben benieuwd wat nu de volgende stap zal zijn.
Iemand hier verder ervaring mee wat je nu moet doen?
MR
jouw ding gaan we nu doen! Ze hebben mijn bezwaar afgewezen! Ze dachten dus ik dat in Nederland was op dat tijdstip.....

Hoe heb je dat gedaan met het voor laten komen? Ik betaal geen rooie cent voor iets dat ik niet gedaan heb. Dus ben benieuwd wat nu de volgende stap zal zijn.
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laat het ze maar bewijzen! Ze moeten toch beeld of fotomateriaal hebben in dat geval waar duidelijk op staat dat jij het bent!MR schreef:Blont,
jouw ding gaan we nu doen! Ze hebben mijn bezwaar afgewezen! Ze dachten dus ik dat in Nederland was op dat tijdstip.....![]()
MR

- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Jammer genoeg is het woord/schrift van één verbaliserend agent al voldoende bewijs.... Het OM is niet verplicht om aanvullend bewijs in de vorm van foto's, etc. aan te leveren.CooperS-lightningblue schreef:Laat het ze maar bewijzen! Ze moeten toch beeld of fotomateriaal hebben in dat geval waar duidelijk op staat dat jij het bent!MR schreef:Blont,
jouw ding gaan we nu doen! Ze hebben mijn bezwaar afgewezen! Ze dachten dus ik dat in Nederland was op dat tijdstip.....![]()
MR

- iDarkDesign
- Transformer
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Precies! Ik heb ook rechten hoor. Ik heb een aantal mensen die bij me in de auto zaten en die kunnen verklaren dat we daar niet waren. Daarnaast kan ik een hele groep mensen optrommelen die melden dat ik rond die tijd op een beurs stond in Hannover.
Dan mogen ze mij melden hoe het mogelijk is dat meneer agentje mij heeft opgeschreven 400 KM van waar ik ben.
Als je de omschrijving ook leest van wat ie geconstateerd heeft! Daarvoor zou ik werkloos worden als ik zo'n rapport zou inleveren. Werkelijk waar!
MR
Dan mogen ze mij melden hoe het mogelijk is dat meneer agentje mij heeft opgeschreven 400 KM van waar ik ben.

Als je de omschrijving ook leest van wat ie geconstateerd heeft! Daarvoor zou ik werkloos worden als ik zo'n rapport zou inleveren. Werkelijk waar!
MR
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

wel echt belachelijk.. en ZEKER VOOR LATEN KOMEN!!
INSCANNEN!!!MR schreef:Precies! Ik heb ook rechten hoor. Ik heb een aantal mensen die bij me in de auto zaten en die kunnen verklaren dat we daar niet waren. Daarnaast kan ik een hele groep mensen optrommelen die melden dat ik rond die tijd op een beurs stond in Hannover.
Dan mogen ze mij melden hoe het mogelijk is dat meneer agentje mij heeft opgeschreven 400 KM van waar ik ben.![]()
![]()
MR

wel echt belachelijk.. en ZEKER VOOR LATEN KOMEN!!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor hetzelfde geldt heeft een van de agenten met slaapogen nummerborden zitten noteren en heeft hij een lettertje/cijfertje gemist.
Voor laten komen die handel! Echt belachelijk dat zoiets kan.
What the hell, dan kunnen ze toch iedereen gewoon een verbaal sturen en zeggen "echt wel, jij was daar, hop betalen" of zit ik nou scheef te denken??Robert schreef:Jammer genoeg is het woord/schrift van één verbaliserend agent al voldoende bewijs.... Het OM is niet verplicht om aanvullend bewijs in de vorm van foto's, etc. aan te leveren.CooperS-lightningblue schreef:Laat het ze maar bewijzen! Ze moeten toch beeld of fotomateriaal hebben in dat geval waar duidelijk op staat dat jij het bent!MR schreef:Blont,
MR
Voor hetzelfde geldt heeft een van de agenten met slaapogen nummerborden zitten noteren en heeft hij een lettertje/cijfertje gemist.

Voor laten komen die handel! Echt belachelijk dat zoiets kan.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Uiteraard wordt het woord van de agent, gecombineerd met zijn ambtseed, een rechtsgeldige constatering dat dit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden...
Je rechtsmiddelen zul je dan ook moeten richten niet op de constatering door agent, maar op het feit dat je op dat moment in Duitsland zat.
Je zit vooral vanuit emotie te denken...of zit ik nou scheef te denken??
Uiteraard wordt het woord van de agent, gecombineerd met zijn ambtseed, een rechtsgeldige constatering dat dit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden...
Je rechtsmiddelen zul je dan ook moeten richten niet op de constatering door agent, maar op het feit dat je op dat moment in Duitsland zat.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat gaan we ook doen!
http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/procedure.htm
Lees dit en dan stap 4! Daar ben ik nu dus!
MR
http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/procedure.htm
Lees dit en dan stap 4! Daar ben ik nu dus!
MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo ik ben dus vanaf 8 uur bezig geweest van alles uit te zoeken. Als men eens wist wat ik per uur kost..... Goede morgen!
Die bon had ik dan al beter kunnen betalen. Maar het is een principe!
Ik ben een topic begonnen op Flitsservice.nl erover. Dus ik houd jullie op de hoogte. Verder weinig nieuws dan dat ze vaker afwijzen. JE moet gewoon naar het kantongerecht nu. Daar ga ik met volledig geschut heen. Netjes alles in klappers en mapjes. Ff indruk maken! Werkt altijd erg goed bij een rechter begreep ik.
Daarnaast ff in de RDW gegevens gekeken. En ja hoor! er is een Mini cooper op dezelfde dag op naam gezet met de begincijfers 56-...-... Laat ik nu 58-...-... hebben. Gewoone idem, maar 1 cijfer verkeerd. Die is het dus geweest. Gelijke kleur, gelijke uitvoering, alleen ik heb 3 KW minder aan vermogen :S. Waaorm geen idee?
Maar het blijkt dus dat men snel afwijst. Dit kost gewoon te veel tijd daarom ben ik ook al een topic over de inbouw van een DSI begonnen. Die komt voor in de bumper. Ze kennen me de boom in! Tevens kan ik dan altijd tracen waar ik was bijvoorbeeld. Zit ingebouwde GPS in de Stinger DSI. Leuk voor als ik een route van een rit moet samenstellen
.
MR

Ik ben een topic begonnen op Flitsservice.nl erover. Dus ik houd jullie op de hoogte. Verder weinig nieuws dan dat ze vaker afwijzen. JE moet gewoon naar het kantongerecht nu. Daar ga ik met volledig geschut heen. Netjes alles in klappers en mapjes. Ff indruk maken! Werkt altijd erg goed bij een rechter begreep ik.
Daarnaast ff in de RDW gegevens gekeken. En ja hoor! er is een Mini cooper op dezelfde dag op naam gezet met de begincijfers 56-...-... Laat ik nu 58-...-... hebben. Gewoone idem, maar 1 cijfer verkeerd. Die is het dus geweest. Gelijke kleur, gelijke uitvoering, alleen ik heb 3 KW minder aan vermogen :S. Waaorm geen idee?
Maar het blijkt dus dat men snel afwijst. Dit kost gewoon te veel tijd daarom ben ik ook al een topic over de inbouw van een DSI begonnen. Die komt voor in de bumper. Ze kennen me de boom in! Tevens kan ik dan altijd tracen waar ik was bijvoorbeeld. Zit ingebouwde GPS in de Stinger DSI. Leuk voor als ik een route van een rit moet samenstellen

MR
Onze sponsors