Dagelijks zeker?boris_brznjef schreef:Als ik met 30 graden buitentemp de cruisecontrol op 180 doe op de autobahn
Chippen/software aanpassing vraag..
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Almere
Bericht
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
En LeeRMR, en Andrea, en 1320 hebben geen oleikoelers nodig, en die rijden 500+
Door het monteren van een oliekoeler, heb je een lagere druk in je oliesysteem, wat ook niet altijd zo gunstig hoeft te zijn.
Ik twijfel nog altijd om hem er eventueel van af te gaan halen. Het voegt zo weinig toe als je niet continu op het circuit rijdt.
Ja hoor, dus jij hebt met 165 - 210 pk een oliekoeler nodig?boris_brznjef schreef:als de gewone Mini al last heeft van relatief hete olie bij hard rijden dan gaat het met tuning en een kleinere pully toch alleen maar meer worden? Als ik met 30 graden buitentemp de cruisecontrol op 180 doe op de autobahn gaat de temp snel omhoog en kan de Mini onvoldoende alles koelen.
En LeeRMR, en Andrea, en 1320 hebben geen oleikoelers nodig, en die rijden 500+
Door het monteren van een oliekoeler, heb je een lagere druk in je oliesysteem, wat ook niet altijd zo gunstig hoeft te zijn.
Ik twijfel nog altijd om hem er eventueel van af te gaan halen. Het voegt zo weinig toe als je niet continu op het circuit rijdt.
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Fijn een kleinere pulley nemen met de bijbehorende mapping (niet op maat) en één graadje koudere bougies. Biggest bang for the buck for daily driving. Dus daarmee niet een uur +200 km/h gaan knallen op de Duitse autobahn of bij 30 graden buitentemperatuur een half uur in het rood jagen op het circuit.
Alleen software is weggegooid geld.
Alleen software is weggegooid geld.
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Bij nokkenas en injectoren is custom mappen een must. Zonder enige twijfelHayward schreef:Oke Berthil dat had ik niet verwacht. wanneer zou jij dan starten met custom software? Bij andere nokkenas, injectoren ?Berthil schreef:Fijn een kleinere pulley nemen met de bijbehorende mapping (niet op maat) .
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
Bericht
So i agreeDaveke-Orranje schreef:Bij nokkenas en injectoren is custom mappen een must. Zonder enige twijfelHayward schreef:Oke Berthil dat had ik niet verwacht. wanneer zou jij dan starten met custom software? Bij andere nokkenas, injectoren ?Berthil schreef:Fijn een kleinere pulley nemen met de bijbehorende mapping (niet op maat) .
Onze sponsors














