![Lachen :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mijne mcs heb ik tot nu toe 1 keer moeten bijvullen (0,5L) op 3000km, was wel na een stevige meeting/rondrit, nu verbruikt hij niets meer
Dat komt meestal door het veels te truttig inrijden van de auto, en dan ipv minerale olie gelijk volsynt erin te doen in de inloopfase.krikkie schreef:Mijn neef zijne Audi A4 1800 tfsi verbruikt ook veel olie, 1 l per 5000 km , perfect normaal zeggen ze dan![]()
Mijne mcs heb ik tot nu toe 1 keer moeten bijvullen (0,5L) op 3000km, was wel na een stevige meeting/rondrit, nu verbruikt hij niets meer
Dat heb je meestal niet voor het kiezen. Ik rij elke dag 2x15km naar mijn werk, dus tegen de tijd dat ie warm is ben ik er al.BMX schreef:Die sldge krijg je alleen als je de motor niet warm rijdt, veel korte stukjes rijd.
Bij de BMW komen er dagelijks binnen met verstopte carterventilatie. Helemaal vol sludge.
Ja echt niet! Heb ik 3 maanden moeten doen toen ik mijn rijbewijs even uitgeleend had aan de officier van justitie. Is mij te ver en moet ik zo vroeg opstaan etc om op tijd te komen. Ik neem wel een klein autootje erbij voor woon-/werkverkeer en boodschappen.BMX schreef:Misschien de fiets een idee?
Thanx.Beetle schreef:Ja die kan je gewoon gebruiken. Er wordt veels te veel belang gehecht aan welke olie wel en niet. Wat denk je dat er dan mis zou moeten gaan? Het belangrijkste is dat er geen water en verzuring in de olie onstaat. Ik ververs liever een goedkopere olie wat vaker, dan een peperdure longlife lang in mijn blok te laten zitten. Ik heb nu de RR tegen een scherpe prijs, anders zou ik de volsynth van de Action gebruiken a €4,-/ltr.
Moet er dus gewoon in kunnen....ben benieuwd!boris_brznjef schreef:Longlife 1 is voor de Amerikaanse markt waarbij de brandstof een lager octaan heeft.
Longlife 4 is voor Europa waarbij de brandstof een hoger octaan heeft.
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=541486" onclick="window.open(this.href);return false;
Onze sponsors