Beste mensen,
Ik ben al een tijdje trotse bezitter van een Mini Cooper D ( 2008 )
Sinds een week heb ik een probleem dat ik een foutmelding krijg ( oranje lampje motor, ivm vermogen )
vanaf ik 3500 toeren rij geeft hij deze foutmelding en komt hij in noodloop, van zodra ik herstart is dit uiteraard ook voorbij.
wat ik ook heb gemerkt is dat als hij in neutraal staat en ik gas geef tot 2500 toeren en dan laat gaan valt de wagen stil ( gisteren getest op de brug )
Motor probleem vanaf 3500 toeren
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ff langs de dealert gaan, ik gok een verstuiver die geen zin meer heeft
Heb je de foutcode ook al een keer uitgelezen?
Heb je de foutcode ook al een keer uitgelezen?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Als jouw management lampje aan flikkert is er wel degelijk een probleem die opgeslagen word,anders is er geen lampje te zien?
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Met standaard apparatuur kan je die storing ook niet meer terug vinden. Dan moet je dealer materiaal hebben. Als het lampje brand, dan kan 'iedereen' de storing vinden.
Dat je verstuivers net vervangen zijn, wil niet zeggen dat er niets mis mee is of kan zijn. Misschien is de auto niet, óf niet goed geprogrammeerd daarna.
Dat je verstuivers net vervangen zijn, wil niet zeggen dat er niets mis mee is of kan zijn. Misschien is de auto niet, óf niet goed geprogrammeerd daarna.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Beetle
- Mod virus alert!
Bericht
Hoe weet je dat de turbo goed werkt? Ik weet niet hoe het bij deze motoren zit, maar meestal worden e geregeld door vacuum (VNT). Is de selenoid kapot of vacuumretour, dan loopt de druk te hard op met noodloop als gevolg.
Maar foutcodes uitlezen geeft veel info.
Maar foutcodes uitlezen geeft veel info.
- duif44
- Nieuw Lid
Bericht
heb ik onlangs ook gehad, mini amsterdam heeft mijn software geupdate en nu geen problemen maar... overigens wel in combinatie met verstuivers.
mijn problemen zijn overigens begonnen na een carwashbezoek, vocht bij verstuivers gekomen op een of andere vage manier....
nieuwe software was we een grapje van rond de 150+ euro, maar wel geen problemen meer.
succes
mijn problemen zijn overigens begonnen na een carwashbezoek, vocht bij verstuivers gekomen op een of andere vage manier....
nieuwe software was we een grapje van rond de 150+ euro, maar wel geen problemen meer.
succes
clubman cooper s
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors