Laat hem dat nog maar niet horen...Arjan schreef:neem gerust 22 april nog de oude mee![]()
Ik wil een R56 S PW
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zowee, moet zeggen dat de R56 in het PW wel heeeeel gaaf is! Je kan ook eens bij Michael Straathof van Van Poegeest in Amstelveen langs gaan. Fijn, kleinschalig bedrijf en Michael is een goeie gozer die echt verstand van zaken heeft.
groet,
Peter
groet,
Peter
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
Nou de onderhandelingen zijn in volle gang. Je weet hoe dat gaat met een Mini, je komt steeds iets te duur uit. Dit heb ik nu op mijn verlanglijstje staan:
Mini Cooper S
- chili
- pepperwhite
- cloth/leather ray cream white
- sportstoelen
- lsd
- extra getint glas achter
- colour line cream white
- hemelbekleding anthracite
- hifi luidsprekersysteem
- witte knipperlichten
- aerokit
- 18 inch r105
maar ja nu moet ik dus gaan wegstrepen en het duurst is eigenlijk de aerokit... alleen die wil ik!!!
Misschien kan ik beter wachten op zo'n actie waar je hem voor 500 kan ophalen. Mini vraagt nu bijna 3000 euro, beetje veel.
Mini Cooper S
- chili
- pepperwhite
- cloth/leather ray cream white
- sportstoelen
- lsd
- extra getint glas achter
- colour line cream white
- hemelbekleding anthracite
- hifi luidsprekersysteem
- witte knipperlichten
- aerokit
- 18 inch r105
maar ja nu moet ik dus gaan wegstrepen en het duurst is eigenlijk de aerokit... alleen die wil ik!!!
Misschien kan ik beter wachten op zo'n actie waar je hem voor 500 kan ophalen. Mini vraagt nu bijna 3000 euro, beetje veel.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, dat klinkt wel heel goed
. Wil je hem helemaal in PW of PW met zwart dak/spiegels? Jammer dat die aerokit zo duur is, want het staat wel geweldig op een PW Cooper S. Je kan het natuurlijk altijd nog later doen en wachten op een leuke aanbieding.

- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
Ja die is ook zeer mooi, heb jij chili pakket? Ik zit erover te denken om de leren bekleding eruit te gooien en dan te sparen voor de recaro's. Hifi gooi ik er inderdaad uit en automatische airco ook. Aerokit blijf ik stug vasthouden...Sid schreef:aerokit doorkrassen, hifi doorkrassen (is nog steeds bagger in r56, zelf ervaren... beter later keer speakers vervangen ofzo).
en dan bestellen!
wel gaaf helemaal wit, heb hem zelf helemaal dark silver besteld.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Chili-pakket is het (in verhouding) beetje extra geld zeker weten waard. HiFi inderdaad niet nemen. Ook geen lederen bekleding, dan kan je inderdaad beter voor het JCW-recaro setje gaan, stuk mooier meteen.
Klinkt als een mooi wagentje. Maar blindeer je hem dan voor ook of alleen achter?
Ik vind het bijvoorbeeld echt geen porem als je achterruiten getint zijn en voor niet. Ik heb zelf gekozen voor helemaal niks, vind het 1 niet mooi bij een blauwe met wit dak en 2 heb ik geen zin om 200 euro uit te geven aan het tinten van m'n 2 zijruiten en dan nog steeds die voorruit niet getint hebben...
Bij een vol witte MINI zwarte ramen is wel super mooi, maar......
Klinkt als een mooi wagentje. Maar blindeer je hem dan voor ook of alleen achter?
Ik vind het bijvoorbeeld echt geen porem als je achterruiten getint zijn en voor niet. Ik heb zelf gekozen voor helemaal niks, vind het 1 niet mooi bij een blauwe met wit dak en 2 heb ik geen zin om 200 euro uit te geven aan het tinten van m'n 2 zijruiten en dan nog steeds die voorruit niet getint hebben...
Bij een vol witte MINI zwarte ramen is wel super mooi, maar......

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb geen pakket, ondanks dat het zeer scherp geprijsd is.
ik heb los besteld:
- sportonderstel (vanwege de dikkere stabi's die later bijna niet te wisselen zijn)
- LSD (amper achteraf te monteren)
- antracite hemelbekleding (mooi!)
- witte knipperlichten
xenon laat ik achteraf inbouwen net als bij mn huidige mini. zeer goeie ervaring mee en goedkoop.
totaal iets van 1500 euro opties, met xenon achteraf 1900.
scheelt toch nog een goede 1200 met pakket.
ik heb los besteld:
- sportonderstel (vanwege de dikkere stabi's die later bijna niet te wisselen zijn)
- LSD (amper achteraf te monteren)
- antracite hemelbekleding (mooi!)
- witte knipperlichten
xenon laat ik achteraf inbouwen net als bij mn huidige mini. zeer goeie ervaring mee en goedkoop.
totaal iets van 1500 euro opties, met xenon achteraf 1900.
scheelt toch nog een goede 1200 met pakket.
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zat met hetzelfde probleem dan jou, maar ben toch uiteindelijk voor het sportieve gegaan, aeropakket (vind trouwens wel dat je dealer een echte hoofdprijs vraagt), 18" en de recaro stoelen, en die zitten geweldig

R56 Still fun but easier to live with
Als je het chili pakket neemt heb je al half leder/stof, en je airco wordt automatisch. .Ja die is ook zeer mooi, heb jij chili pakket? Ik zit erover te denken om de leren bekleding eruit te gooien en dan te sparen voor de recaro's. Hifi gooi ik er inderdaad uit en automatische airco ook. Aerokit blijf ik stug vasthouden...
Ik zat met hetzelfde probleem dan jou, maar ben toch uiteindelijk voor het sportieve gegaan, aeropakket (vind trouwens wel dat je dealer een echte hoofdprijs vraagt), 18" en de recaro stoelen, en die zitten geweldig

R56 Still fun but easier to live with
Onze sponsors