Ik wil een R56 S PW

kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Ik wil een R56 S PW

01 apr 2007, 21:40

Nou ik ben nu toch wel erg aan het twijfelen geslagen (wel of niet inruilen). Vooral na het bezoekje aan de Autorai waar ik de gele S zag staan met aerokit en zwarte velgen. Ben gister gelijk naar de dealer gegaan om een offerte te laten maken, maar helaas lag het systeem eruit.
Het beeld wat ik nu in mijn hoofd heb is een PW Cooper S met zwarte of glimmende 18 inch velgen (R105) en aerokit. Alleen ik kan nergens plaatjes vinden van deze configuratie. Wie kan mij helpen?
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

Re: Ik wil een R56 S PW

01 apr 2007, 21:48

kaya schreef:Nou ik ben nu toch wel erg aan het twijfelen geslagen (wel of niet inruilen). Vooral na het bezoekje aan de Autorai waar ik de gele S zag staan met aerokit en zwarte velgen. Ben gister gelijk naar de dealer gegaan om een offerte te laten maken, maar helaas lag het systeem eruit.
Het beeld wat ik nu in mijn hoofd heb is een PW Cooper S met zwarte of glimmende 18 inch velgen (R105) en aerokit. Alleen ik kan nergens plaatjes vinden van deze configuratie. Wie kan mij helpen?
Lukt het ook niet met de configurator van mini.nl???
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 apr 2007, 21:50

Nee want daar krijg ik geen r105 in en ook geen aerokit.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

01 apr 2007, 21:56

kaya schreef:Nee want daar krijg ik geen r105 in en ook geen aerokit.

:(

Begint er op te lijken :wink:

Afbeelding

PW mooi hoor :D
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2007, 21:57

weer eentje overtuigd van de r56 8)
wacht maar tot je erin rijdt, ik vond hem iig zeer goed bevallen! 8)
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2007, 21:58

Die van Maaij was ook al erg vet. PW met zwarte velgen :-PP
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2007, 22:01

www.mini.us, daar kan je hem samenstellen. Goede keus, echt super kleurtje!

M'n zusje is momenteel ook bezig met een PW R56 Cooper S. Helemaal PW met Chili-pakket. Cream white leer/stoffen sportstoelen, cream white colour line, brushed alloy dashboardpanelen, sportonderstel, DSCIII, LSD, pass. airbag uitschakelbaar, witte knipperlichten, hemelbekleding antracite, zonnedak en de JCW R109 velgen (net als Coen). "Eerst maar eens je rijbewijs", zei ik. Ze weet in ieder geval wat ze wil.

De MINI van Ida heeft hier één klein dagje gestaan en ze was er helemaal weg van! Vandaar het volledige PW.

Snel opnieuw die offerte laten maken. Beetje shoppen bij andere dealers voor een goede inruilprijs en voilá voor je het weet staat er een R56 op je oprit. :mrgreen:
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

01 apr 2007, 22:07

PW hoor ik daar PW, echt een hele goede keuze :mrgreen:
Ik vond dat plaatje op de site hier met het aeropakket al een verschrikkelijk mooie MINI. :shock:
Oehie go for it!! :wink:
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 apr 2007, 22:08

Ja plaatje hierboven ziet er heel erg goed uit.

Ik heb 2 weekjes terug de hele dag in een R56 S gereden. Het eerste uur wou ik hem gelijk terugbrengen omdat ik het niks vond, veel minder emotie dan mijn works. Maar naarmate ik langer reed begon ik hem steeds meer te waarderen, hele soepele motor met lekker veel koppel. Het geluid had wel iets meer gemogen, maar ja workspakketje. Maar wat ik vooral fantastisch vond was het onderstel, echt ongelooflijk. Je kan keihard door de bocht en hij geeft geen krimp, mijn works (zonder lsd) begint te glijden en ik moet hem dan met gas doseren weer op zijn route krijgen, maar de R56 knalt er echt doorheen. En dat terwijl je op comfort niks inlevert, hij is zeer comfortabel, ik rij veel in het centrum en vooral daar merk je het.
Minpunten vind ik de grote klok, zo groot dat hij niet meer overzichtelijk is en meer op speelgoed lijkt. En ook de middenconsole had veel beter gekund, daarintegen zit alles wel beter in elkaar, geen kraakjes en het voelt degelijk aan.
Ik zit ook nog te twijfelen tussen een astroblack of een pepper white, ik wacht dan ook geduldig af op foto's van p de gast.
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 apr 2007, 22:11

CooperS-lightningblue schreef:www.mini.us, daar kan je hem samenstellen. Goede keus, echt super kleurtje!

M'n zusje is momenteel ook bezig met een PW R56 Cooper S. Helemaal PW met Chili-pakket. Cream white leer/stoffen sportstoelen, cream white colour line, brushed alloy dashboardpanelen, sportonderstel, DSCIII, LSD, pass. airbag uitschakelbaar, witte knipperlichten, hemelbekleding antracite, zonnedak en de JCW R109 velgen (net als Coen). "Eerst maar eens je rijbewijs", zei ik. Ze weet in ieder geval wat ze wil.

De MINI van Ida heeft hier één klein dagje gestaan en ze was er helemaal weg van! Vandaar het volledige PW.

Snel opnieuw die offerte laten maken. Beetje shoppen bij andere dealers voor een goede inruilprijs en voilá voor je het weet staat er een R56 op je oprit. :mrgreen:
Klinkt erg goed. Het is ook al zo heerlijk om hem samen te stellen bij de dealer. Heb je nog tips voor de dealer omg amsterdam. Ik ben al bij Mini Amsterdam geweest en Hilversum Jan de Jong, maar volgens mij mag de inruilprijs nog wel wat omhoog.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2007, 22:12

Gefeliciteerd met je 100e posting, Kaya!
Op naar de volgende 100 :)

Goeie keuze die R56 PW....die is echt wreed!!! 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2007, 22:12

Afbeelding

Afbeelding
Deze bedoelde je toch BlonT?
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

01 apr 2007, 22:14

mjammie, :-PP
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 apr 2007, 22:24

Arjan schreef:Gefeliciteerd met je 100e posting, Kaya!
Op naar de volgende 100 :)

Goeie keuze die R56 PW....die is echt wreed!!! 8)
hey bedankt, is me helemaal niet opgevallen. Maar goed het is allemaal nog niet rond enzo he, ik ben nog aan het orienteren. Laat ik zeggen dat ik 65% over de streep ben...
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2007, 22:30

neem gerust 22 april nog de oude mee :wink: :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “MINI-talk”