Er zitten nu geloof ik vier scholen in deze straat, dus het zou goed kunnen. Op welke school heb je gezeten?Ronsworld schreef: Volgens mij heeft mijn lagere school daar ooit eens gestaan in de Paulus Potterstraat.
Brightness' Hyper Blue R53
- Ward
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik vind de R95's die er nu onder zitten ook erg dik, en het is meer een luxe probleem dat je kan kiezen tussen twee mooie sets velgen.
- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Is idd een luxe probleem...
Paulus Potterstraat staat idd vol met scholen tegenwoordig, en met huisartsen- en fysiopraktijken.
Paulus Potterstraat staat idd vol met scholen tegenwoordig, en met huisartsen- en fysiopraktijken.
- Brightness
- NMC Legend

- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Thanx, Karin! Die van jou is ook een plaatje, zeg! Net als die Clubman van je hubbie!
Leuk om jou en Rob gesproken te hebben!
Leuk om jou en Rob gesproken te hebben!
- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Weer een update qua mods:
De R56s remmerij heeft na 7 weken (
) plaats gemaakt voor R56 JCW remmerij. De R56s set-up remt prima, maar ik miste toch de looks van een robuustere klauw en grotere schijven. Nu wordt de open ruimte achter de R95's iets beter gevuld.
Van hier...

Naar hier...

Vorige week verder nog een subtiele mod gedaan in het interieur: MINI badges voor om de slotpinnetjes in de deuren. Past leuk bij de rest van de chromeline accenten in het interieur:

De volgende mod staat voor volgende week op de agenda: montage van een GTT Janspeed spruitstuk i.c.m. de OEM cat.
To be continued...
De R56s remmerij heeft na 7 weken (
Van hier...

Naar hier...

Vorige week verder nog een subtiele mod gedaan in het interieur: MINI badges voor om de slotpinnetjes in de deuren. Past leuk bij de rest van de chromeline accenten in het interieur:

De volgende mod staat voor volgende week op de agenda: montage van een GTT Janspeed spruitstuk i.c.m. de OEM cat.
To be continued...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- cooperke s
- Bijna verslaafd

Onze sponsors