Kan niet precies zeggen hoeveel ruimte er nog zit ondanks dat ik er onder gelegen heb zojuist, maar heel bijzonder veel is het niet meer alhoewel enkele mm's natuurlijk best een hoop is als ie inveert en je die afstand houdt, das meer dan genoeg....

Ik moet zeggen erg nette auto! Alleen hij mag wel wat lager naar mijn idee....of iets grotere banden.Casper schreef:Niet hoger gaan dan 40 gaat aanlopen, 205/40 is goed loopt er niets aan, je kan bijvoorbeeld wel een band nemen die wat breder valt conti of zoals op mijn auto hierboven michelins
Nee er staat 205/45/17 en 50mm. Ik wil echter kijken of 205/50 gaat lukken idd. Et is 35, echter wel in combi met schroefset die gebruik maakt van 60mm veren.mushrop schreef:50 serie band icm met 50mm! verlagen en dan niet aanlopen?! Dan zul je wel een hoge et hebben want dat lukt mij op geen enkele manier..
Was dat met insturen of ook gewoon bij rechtdoor rijden? Ik snap dan eigenlijk niet dat de Mini standaard is uitgerust met 205/45.mushrop schreef:Ah, te snel gelezen. Excuus.
Bij mij liep het met 205/45 behoorlijk in met name de voorste wielkasten. Ik blijf er dan ook bij dat 205/40 de beste keuze is.
Onze sponsors