fJCW vs JCW uitlaat
- ClubmanCooperS
- Enthousiast
Bericht
Update: fJCW dempers zijn binnen
, nu nog monteren. Hopelijk deze week. Weet iemand of voor het monteren van de dempers de hele uitlaat gedemonteerd moet worden of zaag ik de pijpen gewoon door met uitlaat nog onder de auto?

- ClubmanCooperS
- Enthousiast
Bericht
Dempers gemonteerd en even proef gereden....maar een beetje teleurgesteld. Ik had gehoopt op meer plofjes of "pops" maar het klinkt bijna stiller dan de originele Cooper S dempers. Het zijn toch echt de fJCW dempers...
Is er een "inlooptijd" of zo? Worden de dempers nog anders in de tijd?
- ClubmanCooperS
- Enthousiast
Bericht
Heb net nog even Frankie's YouTube filmpje bekeken. Dat is precies wat ik ook wil. Hoe kan dat grote verschil nou?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
) wil dan gewoon een evolve decat plaatsen
als je plofjes (ploffenClubmanCooperS schreef:Dempers gemonteerd en even proef gereden....maar een beetje teleurgesteld. Ik had gehoopt op meer plofjes of "pops" maar het klinkt bijna stiller dan de originele Cooper S dempers. Het zijn toch echt de fJCW dempers...

- ClubmanCooperS
- Enthousiast
Bericht
Ik wil in ieder geval meer dan dit...dus ik kijk het nog even aan en anders gaat er ook nog een sportcat bij. Heeft iemand er nog 1 liggen? Moet wel een cat zijn hoor, decat vind ik nog iets te heftig.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt ik merk het ook met mijn uitlaat het verschil in het begin was niet zo heel groot maar naar mate ik km maak wordt het steeds leuker
en het wel zo dat het verschil (bij mij in elk geval) aanzienlijk is of hij warm is of niet. Dus even geduld en lekker inbranden

- ClubmanCooperS
- Enthousiast
Bericht
De uitlaat inbranden.... Hmm, ik heb vervelender verzoeken gehad
Ik hou jullie op de hoogte!

- ClubmanCooperS
- Enthousiast
Bericht
Re: fJCW vs JCW uitlaat
Update van de dempers: rommelt en ploft wat meer inderdaad maar nog geen grote verschillen. De sportknop heb ik niet helaas. Grote kans dat ik voor een Miltek Sportcat ga.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
beter decat dan
ik heb de Miltek ook gehad en geluid word wel harder maar knallen niet extreem meer en met evolve decat wel.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
evolve is ook nog eens een derde van de prijs in vergelijk met de Miltek dus dat is ook nog een voordeel :-D
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors