17x7 en et42mushrop schreef:Die zijn mss nog wel mooier! Specs?
Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Brons in combi met zilver dak is idd niet de beste keuze. Maar met all black wel.
Ik had ze iets breder verwacht!
Ik had ze iets breder verwacht!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!

Bericht
Je hebt ze in enkele andere maten en et-waardes, maar geen enkel in 4x100, buiten deze ....
Vorige zondag ook nog een aardige bestelling mod's gedaan bij leebmann, hopelijk zijn deze er snel, zo weet ik wat te doen tijdens de vakantie
Vorige zondag ook nog een aardige bestelling mod's gedaan bij leebmann, hopelijk zijn deze er snel, zo weet ik wat te doen tijdens de vakantie
Laatst gewijzigd door MiniJefkeuh op 28 mar 2013, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!

Bericht
Deze ochtend de velgen gaan afhalen, woensdagnamiddag besteld en gisteren reeds geleverd
Ze zijn in het echt nog mooier dan op de "advertentie"-foto, en gaan volgens mij super staan onder de Mini
Ook is vandaag mijn pakketje van bij Leebmann reeds geleverd, ook topservice!
Laat de vakantie maar komen zou ik zeggen!
Hier alvast de foto's!
De velgjes in paps zijn countryman

Dinsdag onderweg naar huis ook nog de nieuwe Mercedes CLA gespot!

Ze zijn in het echt nog mooier dan op de "advertentie"-foto, en gaan volgens mij super staan onder de Mini
Ook is vandaag mijn pakketje van bij Leebmann reeds geleverd, ook topservice!
Hier alvast de foto's!
De velgjes in paps zijn countryman

Dinsdag onderweg naar huis ook nog de nieuwe Mercedes CLA gespot!

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!

Bericht
Zo, weer even een nieuwe update 
Maandag zijn de nieuwe velgen gemonteerd, en ik vind ze super staan! De kleur past mooi bij het geheel, dus ik ben helemaal tevreden
Vorig weekend ook nog even wat geklust, en enkele mod's gedaan:
de carbon deurhandgrepen, jcw schakelpook/handrempook met alcantara hoezen, de beltline verder afgewerkt (enkel de voorruit nog) en een nieuw inlegstukje voor het stuur ligt nog te wachten
en owja, aan de 4x4 modus wordt gewerkt, enkel moet de geldboom terug wat groeien

Maandag zijn de nieuwe velgen gemonteerd, en ik vind ze super staan! De kleur past mooi bij het geheel, dus ik ben helemaal tevreden
Vorig weekend ook nog even wat geklust, en enkele mod's gedaan:
de carbon deurhandgrepen, jcw schakelpook/handrempook met alcantara hoezen, de beltline verder afgewerkt (enkel de voorruit nog) en een nieuw inlegstukje voor het stuur ligt nog te wachten
en owja, aan de 4x4 modus wordt gewerkt, enkel moet de geldboom terug wat groeien

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!

Bericht
Dashboard delen staan al in de wishlist
, en het stuur weet ik nog niet 
Verlagen gaat waarschijnlijk gebeuren door andere veren, aangezien ik toch niet van plan ben hem op zijn buik te leggen
Het rode klepje steekt inderdaad erg af, maar dat wordt nog vervangen door Carbon lijsten, ben eventueel aan het twijfelen om ze te wrappen, aangezien de OEM nogal prijzig zijnboris_brznjef schreef:erg mooi gedaan alleen dat rood van het klepje binnenin steekt erg af.
volgende mod is de schroefset en daarna natuurlijk een JCW alcantara stuurwiel + alcantara dashboard delen
Dashboard delen staan al in de wishlist
Verlagen gaat waarschijnlijk gebeuren door andere veren, aangezien ik toch niet van plan ben hem op zijn buik te leggen
Koplampringen worden ook nog zwart, waarschijnlijk het volgende dat gaat gebeurenkimi100 schreef:Ziet er goed uit hoor, dikke wielen!Ga je de koplamp ringen niet ook zwart maken? Zou wel goed bij het geheel staan denk ik.
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
ook al leg je 'm niet op z'n buik, dan kun je nog steeds beter vor een schroefset gaan. Alleen verlagingsveren slopen je comfort. Voor een heul klein beetje meer heb je een goede basisschroefset.
oh enneh: goed bezig!
oh enneh: goed bezig!
MINI Dubman '07 PureSilver

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!

Bericht
Schroefset of veren bekijk ik wel als het zover is
Ik heb ook nog een vraagje: Weet er iemand hoe je best het omcirkelde inlegstukje kan demonteren? Heb namelijk eentje liggen met JCW logo, maar durf er niet goed aan beginnen
Ik was aan het denken, de accu afkoppelen, airbag eruit en dan het inlegstukje... Maar kan het ook zonder de airbag eruit te halen??

Groetjez!
Ik heb ook nog een vraagje: Weet er iemand hoe je best het omcirkelde inlegstukje kan demonteren? Heb namelijk eentje liggen met JCW logo, maar durf er niet goed aan beginnen
Ik was aan het denken, de accu afkoppelen, airbag eruit en dan het inlegstukje... Maar kan het ook zonder de airbag eruit te halen??

Groetjez!
Onze sponsors