En inderdaad Fred, het is goed uitkijken op dit soort weggetjes. Een beetje spelen in de sneeuw is leuk, maar daarvoor is het wel fijn om wat meer ruimte te hebben.
De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo, het mooie weer laat nog even op zich wachten maar de MINI staat sinds vorige week weer fijn op de zomervelgen. Toch wel weer een stuk dikker met de Bullets.
Verder gaat het nog steeds top met de MINI. Roy heeft 'm vorige week weer een beurt gegeven en deze week zal ik de 180.000 km passeren.
Een paar plaatjes:

En dan ook maar een paar foto's van de R53 van Géraldine nadat ik 'm laatst een wasbeurtje had gegeven:

En dan ook maar een paar foto's van de R53 van Géraldine nadat ik 'm laatst een wasbeurtje had gegeven:

- ajede
- Volledig MINI minded!

Bericht
In 2002 1 van de eerste New Mini's (Cooper) gekocht toen voor mijn (nu ex) vrouw in BRG. Die was toen net 1 jaar oud en stond bij Stemerdink in Veenedaal. Blijf het echt een waanzinnige combi vinden met het witte dak! Ze rijdt er nog steeds in, dus is absoluut een goede koop geweest, maar heeft nog lang niet de 180.000 op de teller. Hulde voor die km stand van jou!
Gauw lekker weer worden en weer enige duizenden km's in de zon erbij zetten!

Gauw lekker weer worden en weer enige duizenden km's in de zon erbij zetten!
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Bedankt Wim!
Leuk dat je ex-vrouw al zo lang in haar BRG Cooper rijdt. Ik blijf het ook een geweldige kleur vinden. Mijn Cooper is in april 2006 (op mijn aanraden
) door mijn moeder gekocht bij Klaas Visser, toen acht maanden oud met 12.000 km op de teller. Zij heeft er 5,5 jaar in gereden en in september 2011 heb ik 'm van haar gekocht met 145.000 km (ze heeft nu een Cooper Checkmate). Inmiddels zijn we weer 1,5 jaar en 35.000 km verder en het is nog elke rit genieten. De MINI is dus alweer 7 jaar in de familie.
En het mag dan nog wel koud zijn, ik heb net wel een heerlijk rondje gestuurd in het zonnetje over lekkere Twentse weggetjes. 
Thanks ajede!ajede schreef:In 2002 1 van de eerste New Mini's (Cooper) gekocht toen voor mijn (nu ex) vrouw in BRG. Die was toen net 1 jaar oud en stond bij Stemerdink in Veenedaal. Blijf het echt een waanzinnige combi vinden met het witte dak! Ze rijdt er nog steeds in, dus is absoluut een goede koop geweest, maar heeft nog lang niet de 180.000 op de teller. Hulde voor die km stand van jou!
Gauw lekker weer worden en weer enige duizenden km's in de zon erbij zetten!![]()

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Ziet er goed uit Ivo.
Leuk stelletje, past goed bij elkaar.
Leuk stelletje, past goed bij elkaar.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors