190 euro en misschien puntje op m'n 'beginners' rijbewijs

Hoop het voor je!iDarkDesign schreef:ik had m'n eerste gele kaart al 1 dag nadat ik mn rijbewijs had! (parkeren vergunningshouders zone). Ik heb toen maar direct een abonnement bij het CJIB afgesloten en krijg nu iedere maand toch wel het maandblad in de bus.
iDD...... al 6 weken niets... zouden ze m'n abonnoment hebben opgezegd?
Even een tikfoutje is toch 12 jaar, Ida ?Blont-007 schreef: Al 22 jaar het rijbewijs en pas 2 prenten.![]()
Maar het is toch zo dat ze boven de 30 km/h niet alleen een bekeuring sturen, maar ook nog een of ander antwoord formulier met daarop wie er op dat moment reed? Alles boven de 30 km/h te hard word namelijk op deze manier geregistreerd.kaya schreef:gaat geen puntje van je rijbewijs hoor, ze kunnen namelijk niet aantonen dat jij hebt gereden.
Hoor ik eigenlijk voor het eerst. En weet je al wie je dan gaat invullen?CooperS-lightningblue schreef:Maar het is toch zo dat ze boven de 30 km/h niet alleen een bekeuring sturen, maar ook nog een of ander antwoord formulier met daarop wie er op dat moment reed? Alles boven de 30 km/h te hard word namelijk op deze manier geregistreerd.kaya schreef:gaat geen puntje van je rijbewijs hoor, ze kunnen namelijk niet aantonen dat jij hebt gereden.
Ah right. Vroeg me al af hoe dat zat. Dan valt het wel mee, 190 euro was alleen wel mooi voor KiKa geweestkaya schreef:gaat geen puntje van je rijbewijs hoor, ze kunnen namelijk niet aantonen dat jij hebt gereden.
Onze sponsors