Mini bijna gestolen

De 2e generatie vanaf 2006
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2013, 14:48

Ja het lijkt mij ook een serieus dilemma. Waarschijnlijk laat je je MINI nu ook niet meer met een gerust hart achter als je naar binnen gaat. Erg vervelend allemaal, hopelijk blijft het hierbij!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2013, 15:05

Ik zou me er niet al te druk om maken, kan bij iedereen, elke dag, waar dan ook ter wereld gebeuren. Het is klote, maar het is niet anders. That's life.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2013, 15:09

Zal zeker niet me plezier laten bederven door dat soort tuig. Op het moment dat je in angst zit dat er wat gaat gebeuren heeft dat soort gewonnen. Dus gewoon genieten wat komt dat komt en je houd het toch niet tegen jammer genoeg
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
minikia
4 op een rij!
4 op een rij!

03 feb 2013, 15:16

thanks... ik ga maar voor de laatste tip inderdaad... no worries als hij weg is dan is hij weg.... Er zijn ergere dingen in het leven. Ik ga ook geen andere voorzorgsmaatregelen nemen. Ik ga er maar even vanuit dat het gelegenheidsdieven zijn geweest.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2013, 15:32

Kijk, verstandig!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 feb 2013, 17:45

Ik snap je gevoel helemaal hoor. Is ook mijn worst nightmare dat onze MINI wordt gestolen. Maar je kunt er inderdaad weinig aan voorkomen en als het zo is dan vindt je hem liever niet meer terug. In dat geval maar gewoon weer een volgend MINI avontuur aangaan.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Marcel Always Open
Cabrio-King

03 feb 2013, 21:32

minikia schreef: Of verkopen en in een barrel gaan rijden ;)
als je dat doet, laat je je leven beheersen door dit soort negatieve verschijnselen. Dat lijkt me niet hoe je in het leven wilt staan.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
minikia
4 op een rij!
4 op een rij!

03 feb 2013, 21:57

Vandaar ook mijn ;)

Nee, ik ben er al wat meer gerust op. Het lijkt mij alleen zo'n gek idee als hij op een ochtend opeens weg is, vooral van de centen die erin gestoken zijn en alle aanpassingen, ik heb hem nu eindelijk een beetje helemaal naar wens enz.. Maar dan gaan we gewoon weer een nieuw projectje oppakken.

Ik laat tzt wel weten of ze het nog een keer geprobeerd hebben, hopelijk niet en als het dan wel gelukt is dan is hij hopelijk ook echt Vamos.....
JR mini
Enthousiast
Enthousiast

04 feb 2013, 13:18

Als ze per se jouw auto willen meenemen dan lukt dat toch wel, alarm of niet. Er was een tijdje geleden een documentaire uit Frankrijk hoe deze criminelen te werk gingen. Ik heb echter ook een Belgische variant gevonden waarin dezelfde beelden worden gebruikt en dit is veel beter te volgen. Kwaliteit is echter slecht, maar andere versies zijn niet meer online beschikbaar. Na ongeveer 2-3 minuten zie je hoe ze een MINI kunnen starten. Rest van de documentaire is overigens ook interessant. Mensen die even in Nederland voor 600.000 euro aan drugs kopen.

http://mp4.streampower.be/vrt/vrt_mobil ... _MPEG4.3gp

Op video vastgelegd dat je binnen 3 minuten een 1M Coupe kunt meenemen.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2013, 15:01

Tja dat is wel echt zuur. En idd vrij weinig tegen te doen.

Als ze hem willen krijgen ze hem toch wel mee is mijn idee altijd.
Goed of kwaadschiks...

Misschien dit een "goedkopere" oplossing :P

http://www.heuts.nl/shop/nemesis-wielklem-360176
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”