PS. Ik zag net op de ASAP portal dat voor de Sparco JCW stoelen de gordelgeleiders ook in Carbon te bestellen zijn
Berthil, de Zwarte (Nera)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht

Uit noodzaak heb ik nog een beetje meer moeten maken uit carbon voor de Sparco's. Foto's volgen als het klaar is.
Daar heb ik spiffy caps voorRaj schreef:Zie ik het nu goed dat de binnenkant van de schroefgaatjes nog zilver is?
Die zijn origineel ook door Works geleverd en heb ik al 6 jaarErwinner schreef:PS. Ik zag net op de ASAP portal dat voor de Sparco JCW stoelen de gordelgeleiders ook in Carbon te bestellen zijn
Uit noodzaak heb ik nog een beetje meer moeten maken uit carbon voor de Sparco's. Foto's volgen als het klaar is.
- Erwinner
- Be Mini

Bericht
Wellicht dezelfde 'noodzaak' als mijn aanleiding om de Sparco spullen op de ASAP op te zoeken? Rob heeft ook al eens een poging gewaagd om het afdekkapje onderaan de stoel te bestellen nadat daar een gordel klem was komen zitten. Ik ga ook weer eens een poging wagenBerthil schreef: Uit noodzaak heb ik nog een beetje meer moeten maken uit carbon voor de Sparco's. Foto's volgen als het klaar is.
One life, live it!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Die dingen zijn echt super. Na de groupbuy heb ik ze nooit meer elders gezien op ebay.
Zijn die caps ook nog eruit te halen nadat je ze geplaatst hebt, of beschadigen ze dan?
Raj schreef:Zie ik het nu goed dat de binnenkant van de schroefgaatjes nog zilver is?
Cool. Heb ik ook eens meegewerkt aan Berthil's Mini'sBerthil schreef:Daar heb ik spiffy caps voor
Zijn die caps ook nog eruit te halen nadat je ze geplaatst hebt, of beschadigen ze dan?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- wernerisabelle
- Be Mini

Bericht
zo hey,
wat is het toch gaaf als je handig bent!
Ziet er goed uit, ben benieuwd naar het resultaat!
wat is het toch gaaf als je handig bent!
Ziet er goed uit, ben benieuwd naar het resultaat!
Gr Werner
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb ze nu aan binnen- en buitenkant ingepakt met carbon. Ik denk dat ze nu wel heel blijven.
Bijna klaar, nog één keer afschuren en opnieuw lakken.
Bij mij ook voor de tweede keer aan gruzelementen.Erwinner schreef:Wellicht dezelfde 'noodzaak' als mijn aanleiding om de Sparco spullen op de ASAP op te zoeken? Rob heeft ook al eens een poging gewaagd om het afdekkapje onderaan de stoel te bestellen nadat daar een gordel klem was komen zitten. Ik ga ook weer eens een poging wagen
Ik heb ze nu aan binnen- en buitenkant ingepakt met carbon. Ik denk dat ze nu wel heel blijven.
Bijna klaar, nog één keer afschuren en opnieuw lakken.

Onze sponsors