Tom Mini P28?
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zie je helemaal goed. Vond de vorige eigenaar mooier. Looks interesseren me geen reet dus ik vind het wel prima zo.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmiddag maar eens aan de slag gegaan. Op dit moment even niks te verbouwen aan de auto dus dan maar aan het verfraaien. De stickers begonnen me hoe langer hoe meer tegen te staan en het folie op de ruiten was ik ook meer dan zat. Dat is er nu dus allemaal af. Paar snelle phone pics.

Untitled by Petrolhead Tom, on Flickr

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanochtend kwamen de laatste onderdelen binnen voor de inlaatspruitstuk ombouw. (Emiel ik stuur je morgen even de maten) De Pas relocation kit is nu eindelijk binnen.

Pas relocation kit by Petrolhead Tom, on Flickr
En ik heb getracht de 60mm gasklep te monteren. De stappenmotor heb ik vervangen maar dat heeft niets opgelost. Ik zit nu dus nog steeds met een kapot gasklephuis. Ik word er helemaal beroerd van. Echt klote dat het nog steeds niet werkt.
Omdat ik vanmiddag in een verwarmde garage stond en toch nog iets nuttigs wou doen heb ik de achterbank uit de auto gehaald. Ik ben van mening dat iedereen ooit een keer zijn achterbank uit een auto moet slopen. Tevens komt het goed van pas als ik straks ga verhuizen.
Morgen even betere foto's maken en de auto schoon maken, daar ben ik nog niet aan toe gekomen.

Pas relocation kit by Petrolhead Tom, on Flickr
En ik heb getracht de 60mm gasklep te monteren. De stappenmotor heb ik vervangen maar dat heeft niets opgelost. Ik zit nu dus nog steeds met een kapot gasklephuis. Ik word er helemaal beroerd van. Echt klote dat het nog steeds niet werkt.
Omdat ik vanmiddag in een verwarmde garage stond en toch nog iets nuttigs wou doen heb ik de achterbank uit de auto gehaald. Ik ben van mening dat iedereen ooit een keer zijn achterbank uit een auto moet slopen. Tevens komt het goed van pas als ik straks ga verhuizen.

Morgen even betere foto's maken en de auto schoon maken, daar ben ik nog niet aan toe gekomen.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren een Delkin Fat Gecko binnen gekregen. Gisteravond direct uitgeprobeerd. Misschien wel het meest saaie autofilmpje ooit:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vond die stickers eigenlijk ook wel erg ok!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors