Daveke schreef:Welk stuur steekt d'r nu in?
Lijkt wel Alcantara
Is dat niet gewoon deze?
Raj schreef:En dan eerst een foto van 1 ding wat geleend is van Michel en Davy (stuur)
Die is weer terg naar de rechtmatige eigenaar!JJJJ schreef:Mooie stoelen!!!
Daveke schreef:Welk stuur steekt d'r nu in?
Lijkt wel Alcantara
Is dat niet gewoon deze?
Raj schreef:En dan eerst een foto van 1 ding wat geleend is van Michel en Davy (stuur)
Als je een foto kan plaatsen hoe hoog hij nu uit komt graag, mijn kuip staat nu in een vaste opstelling namelijk( precies op maat voor mijn lengte ). Alleen voor het mooie zou de schakelpook wat omhoog moeten.Raj schreef:Ze staan op die zijbevestigings platen zeg maar (Als je snapt wat ik bedoel)Koenv schreef:Lekker hoor, staan goed de ltecs. Staan ze op de standaard mounts?
Heb je misschien foto's van de shifter hoe hij ingebouwd zit?
Shifter is gewoon een vervangingsonderdeel.
Geen zaagwerk voor nodig! Of wat wil je precies weten?
(Helaas geen foto's genomen)
Koen, dan stop maar met dromen, de pook wordt 'verlaagd'.Koenv schreef:Als je een foto kan plaatsen hoe hoog hij nu uit komt graag, mijn kuip staat nu in een vaste opstelling namelijk( precies op maat voor mijn lengte ). Alleen voor het mooie zou de schakelpook wat omhoog moeten.Raj schreef:Ze staan op die zijbevestigings platen zeg maar (Als je snapt wat ik bedoel)Koenv schreef:Lekker hoor, staan goed de ltecs. Staan ze op de standaard mounts?
Heb je misschien foto's van de shifter hoe hij ingebouwd zit?
Shifter is gewoon een vervangingsonderdeel.
Geen zaagwerk voor nodig! Of wat wil je precies weten?
(Helaas geen foto's genomen)
How do you mean?Soccs schreef:Lovely Lovely CAR!!!!! nice brakes! nice Sticker! Nice bucket seats!!!!
I found a way to put your brake pads on the right position if you ever wanna know
Onze sponsors