En wie rijdt het nu het meest in de MINI??
Mini Cooper S Roadster
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het filmpje die Louis liet ziet zag je wel fantastisch resultaat zeg
Mooi spul van dat Swissvax..
Mooie tip, ik heb een pakket vorig jr gekregen van BMW en meen ook iets te hebben van de Mequiars.mini cabrio schreef: Ben benieuwd naar je bevindingen over de Swissvax en vind de reiniger van Meguiars t fijnst werken, en de impregneer van Raggtop t best

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Thanks. Mijn vrouw rijdt 5 dagen in de week in de Mini... Vroeger met haar Ka kwam ze na 4 jaar uit op 16.000 km. Dit weekend stond er 3.000 km op de Roadster... Ik rij er eigenlijk elk weekend wel een stukje in. Na het wassen moet hij toch professioneel droog gereden wordencooperbol schreef:![]()
![]()
NICE RIDE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie rijdt het nu het meest in de MINI??![]()
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Als het goed is komt het spul van Swissvax van de week binnen. Moet even kijken wanneer ik het erop ga zetten maar ik denk na de winter. (leuk voor de 5 december zak).
Kap is af fabriek ook geïmpregneerd dus hij kan de winter wel door. Leuk klusje voor het voorjaar: Compleet auto in wax en sealant zetten (Poorboy's world) en dan het dak in de Swissvax. Is hij gelijk zomer klaar.
Nu nog even voor de winter winterbandjes scoren. Zat aan de Conti's TS830P (non-runflat) te denken....
Kap is af fabriek ook geïmpregneerd dus hij kan de winter wel door. Leuk klusje voor het voorjaar: Compleet auto in wax en sealant zetten (Poorboy's world) en dan het dak in de Swissvax. Is hij gelijk zomer klaar.
Nu nog even voor de winter winterbandjes scoren. Zat aan de Conti's TS830P (non-runflat) te denken....
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
goede keuze die conti, die hebben wij ook besteld voor de BMW winter velgenset (bij Ekris) komen goed uit de test
http://www.conti.nl/autobanden/contiwin ... ct-ts-830/

http://www.conti.nl/autobanden/contiwin ... ct-ts-830/

- Steven
- Mod virus alert!

Bericht
Ik heb dat de Lotos kit van Swissvax ook gekocht, toch heerlijk hoe dat water van het dak afroltRaymond schreef:Mooie tip, ik heb een pakket vorig jr gekregen van BMW en meen ook iets te hebben van de Mequiars.mini cabrio schreef: Ben benieuwd naar je bevindingen over de Swissvax en vind de reiniger van Meguiars t fijnst werken, en de impregneer van Raggtop t best
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Vandaag Swissvax binnen gekomen met de post. ff een pakpapiertje omheen doen voor over 3 weken 
Verder vandaag winterbandjes besteld. Het zijn Continental Ts830P geworden in de maat 205/45/17. Zaterdag laat ik ze er in Duitsland opleggen. Locale bandenhandel waar ik altijd heen ga kon geen Conti's leveren dus dan maar de grens over. Incl montage en de hele shit €181,00 per stuk.
Verder vandaag winterbandjes besteld. Het zijn Continental Ts830P geworden in de maat 205/45/17. Zaterdag laat ik ze er in Duitsland opleggen. Locale bandenhandel waar ik altijd heen ga kon geen Conti's leveren dus dan maar de grens over. Incl montage en de hele shit €181,00 per stuk.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Zo de winterbandjes liggen erop. Velgen zijn R112 gebleven. Heb op zolder nu een set R112 liggen met zomerbandjes
Heb maar gelijk 4 non-slotbouten besteld voordat ik straks "vastzit"
Nadeel van de Roadster ontdekt: Als je de 4 zomerbanden mee wilt nemen bij de bandenhandel gaat je dat niet lukken. In kofferbak past 1 band + 1 op de passagiersstoel. Dus allemaal maar achter gelaten en die haal ik van de week wel op met de Passat Variant.
Heb maar gelijk 4 non-slotbouten besteld voordat ik straks "vastzit"
Nadeel van de Roadster ontdekt: Als je de 4 zomerbanden mee wilt nemen bij de bandenhandel gaat je dat niet lukken. In kofferbak past 1 band + 1 op de passagiersstoel. Dus allemaal maar achter gelaten en die haal ik van de week wel op met de Passat Variant.
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha, wil je het eens in mijn ride proberen..
Met héél veel moeite kan je vier banden kwijt en zit je zelf tegen het stuur aan.
Met héél veel moeite kan je vier banden kwijt en zit je zelf tegen het stuur aan.
Dus zeer tevreden mag ik concluderen?Steven schreef:Ik heb dat de Lotos kit van Swissvax ook gekocht, toch heerlijk hoe dat water van het dak afroltRaymond schreef:Mooie tip, ik heb een pakket vorig jr gekregen van BMW en meen ook iets te hebben van de Mequiars.mini cabrio schreef: Ben benieuwd naar je bevindingen over de Swissvax en vind de reiniger van Meguiars t fijnst werken, en de impregneer van Raggtop t best

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Ja ben heel benieuwd Raymond... Wordt een klusje in het voorjaar denk ik. Of als het een aantal dagen droog blijft deze winter... Het moet namelijk 24 uur (binnen) drogen.
Denk dat de kap er dan wel een tijdje tegen kan. Was hem sowieso met de hand en de kap los zonder zeep.
Denk dat de kap er dan wel een tijdje tegen kan. Was hem sowieso met de hand en de kap los zonder zeep.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Raymond, ik heb destijds m'n velgen opgehaald in Enschede (Spenkelink) en dat ging toch best prima (ook over de snelweg). Drie op de achterbank en een op de bijrijderstoel. Zorg dat je heel veel dekens en karton bij je hebt ter bescherming.
Maar met een Roadster kun je dat wel vergeten. (2 keer rijden!) (alhoewel de Roadster dan weer echt wat in de kofferbak kwijt kan -- that's a first !)
Over het impregneerspul : ik gebruik dat spul van BMW/Mini. Dit voldoet prima. Ik gebruik het heel vaak (hoe vaker hoe beter?).
Maar met een Roadster kun je dat wel vergeten. (2 keer rijden!) (alhoewel de Roadster dan weer echt wat in de kofferbak kwijt kan -- that's a first !)
Over het impregneerspul : ik gebruik dat spul van BMW/Mini. Dit voldoet prima. Ik gebruik het heel vaak (hoe vaker hoe beter?).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors