Zie je morgen wel in Zandvoort Tom! Wij willen de middagsessie gaan rijden.
Ben ook wel benieuwd naar de Hayabusa Mini van Hans!
Tom Mini P28?
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ik hoop dat je goed opgelet hebt. Binnen een rondje was het voorbij. Teleurstelling overheerst. Auto is kapot zal morgen in Enschede aankomen.peter schreef:Zie je morgen wel in Zandvoort Tom! Wij willen de middagsessie gaan rijden.
Ben ook wel benieuwd naar de Hayabusa Mini van Hans!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gasklephuis is naar zijn gootje. Vrijdag gemonteerd. Het kan ook een hele zware storing zijn maar feit is dat ik niet verder kon rijden en de Fiesta bij de berger staat.
Ik ben vanavond thuis gekomen met een C-klasse van de ANWB. Baal er echt van. Had me er echt op verheugd om lekker een middagje rondjes te rijden.
Ik ben vanavond thuis gekomen met een C-klasse van de ANWB. Baal er echt van. Had me er echt op verheugd om lekker een middagje rondjes te rijden.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ik rijd weer vrolijk rond. De fout zit in de gasklep en ik heb contact opgenomen met de jongen die hem geleverd heeft. Hij heeft inmiddels contact opgenomen met de fabrikant dus hopelijk is er snel een oplossing voor.
Verder moet ik zeggen dat het stuur echt een geniale mod is. De rijhouding is echt stukken beter dan in de standaard configuratie.
Stiekem kijk ik al met één oog naar een Milltek spruit en decat.
Verder moet ik zeggen dat het stuur echt een geniale mod is. De rijhouding is echt stukken beter dan in de standaard configuratie.
Stiekem kijk ik al met één oog naar een Milltek spruit en decat.

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
lekker geluidje hoor!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteravond deze gekocht:

En hoe klinkt dat dan? Nou zo:
Thanks Rob, maar dat is nog niets. Het wordt zoveel beter!!!!mushrop schreef:lekker geluidje hoor!

Gisteravond deze gekocht:

En hoe klinkt dat dan? Nou zo:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag ben ik op Zandvoort geweest. Het ging een stuk beter dan de vorige keer. Zal zo even wat filmpjes uploaden.
Ebay.crz schreef:Dat ben ik! Gave ST, waar heb je die Cosworth intake vandaan als ik vragen mag?Fabian schreef:Gaaf Tom van harte!!!
Mijn neefje heeft ook een ST, zijn erg gaaf!!!![]()
![]()
Veel plezier ermee en kom eens langs om te showen?

Vandaag ben ik op Zandvoort geweest. Het ging een stuk beter dan de vorige keer. Zal zo even wat filmpjes uploaden.
Onze sponsors