Aangezien ik hier nergens heen kan zonder auto, en huren in mijn ogen geld weg gooien was, toch maar iets leuks gekocht.
Het is een rode Suzuki Vitara uit 1997 geworden, met 127k km op de klok. Een echte 4-wheel drive zodat ik ook de ruige noordkust af kan gaan met zn zand/steenweggetjes. Ook kan ik nu tenminste weer veilig over straat. Want lopen of fietsen wil je hier echt niet doen. Zelfs autorijden is gevaarlijk, want dronken - zonder rijbewijs - slechte rijkunsten en met andere capriolen achter het stuur kruipen.. Is hier heel normaal. Op vrijdag, payday, zie je meer auto's slingeren dan rechtdoor rijden

Leuk feit; ze hebben hier niet eens een blaasapparaat, dus als de politie je aanhoudt zullen ze je in de regel van de zin vragen hoe ver het nog naar huis is, of je dat nog gaat redden en of je alsjeblieft op wil passen.. Het moet niet gekker worden..
Maar goed, verder is het wel PRACHTIG hier.. Ik zou er wel kunnen wonen. De meeste levensomstandigheden, zijn toch wel wat prettiger dan in Nederland. Mensen die op mijn FB kunnen kijken, kunnen foto's zien en snappen deels wat ik bedoel..

Donderdag of vrijdag ga ik het Jeepje halen en zal ik foto's posten!
Groeten vanuit Aruba!