Ze moeten echt vervanging vinden voor die tweede persoon. Nu hebben ze helemaal geen aanspreekpunt meer daar..... Nee dat is lekker! Ik zal morgen eens bellen en navragen of het er standaard ophoort. 11 Euro kan je ook geen buil aanvallen.
Ze zijn niet standaard en ik word zo terug gebeld of Amsterdam ze nog heeft liggen. In Breda moeten ze worden besteld dus Blont-007 zal wel de laatste hebben weggelegd.
Mocht er nog iemand interesse hebben en zondag erbij zijn. Ik kan er natuurlijk een aantal halen voor de mensen hier. Ze kosten rond de 10 Euro.
De mijne zit er ook op en ik ben bij Hein geweest voor me tuning. De auto is uitgelezen en we hebben een uur naar beide auto's staan kijken en allerlei dingen staan te vergelijken.
De houder heb ik op de toonbank van het magazijn van Mini Amsterdam erop geschroefd. Ik heb ook ff gratis vier schroeven gekregen en het daar erop mogen schroeven. Nette service alles lag klaar toen ik aan kwam. Ingeborg die nieuwe Renova Mini verkoopster hielp me erg goed aan de telefoon. Keek ff in alle R53 modellen die in de showroom stonden en riep toen dat is niet standaard. Ze heeft ff rond gebeld en uiteindelijk heb ze in me stadje opgehaald.
Dat was mijn eerste mod!
Op naar volgende week wanneer de tuning ingebouwd wordt en de open luchtfilter.