Wat dat standaard af fabriek? Of heb je dat ergens geregeld?minics schreef:Bij mij (R53) zit ie zo:
minics.
MR
Begrijp ik nu goed dat ze dus niet standaard bij de auto zitten? Minics schrijft dat ze er wel standaard bij zitten. Ik heb ze in ieder geval niet! Zoals op de foto hieronder duidelijk te zien is.CooperS-lightningblue schreef:Er zitten aan de hoedenplank van de R53 bevestigingspunten waar de klipjes voor het gevarendriehoek op kunnen.
Mijn klipjes voor aan de achterbak zijn inmiddels binnen en ga ze woensdag ophalen.
In brabant wel voor zover ik weet!MR schreef:Begrijp ik nu goed dat ze dus niet standaard bij de auto zitten? Minics schrijft dat ze er wel standaard bij zitten. Ik heb ze in ieder geval niet! Zoals op de foto hieronder duidelijk te zien is.CooperS-lightningblue schreef:Er zitten aan de hoedenplank van de R53 bevestigingspunten waar de klipjes voor het gevarendriehoek op kunnen.
Mijn klipjes voor aan de achterbak zijn inmiddels binnen en ga ze woensdag ophalen.Die gaan we ff voor nopes regelen.
![]()
MR
Ze zaten bij mij al gemonteerd maar ik ben niet de eerste eigenaar dus of ze standaard geleverd zijn of later geplaatst weet ik niet. Maar zie dat het niet veel kost om het zo gemonteerd te krijgen.MR schreef:Begrijp ik nu goed dat ze dus niet standaard bij de auto zitten? Minics schrijft dat ze er wel standaard bij zitten. Ik heb ze in ieder geval niet! Zoals op de foto hieronder duidelijk te zien is.CooperS-lightningblue schreef:Er zitten aan de hoedenplank van de R53 bevestigingspunten waar de klipjes voor het gevarendriehoek op kunnen.
Mijn klipjes voor aan de achterbak zijn inmiddels binnen en ga ze woensdag ophalen.Die gaan we ff voor nopes regelen.
![]()
MR
Ken je ze voor mij ook niet ff meenemen? Ik heb Renova al gemaild en vind eigenlijk dat ik ze zo moet krijgen. Roep maar tegen Bernard dat ie ze gewoon moet meegeven. Dan krijg ik ze zondag wel van jeBlont-007 schreef:Ik had dus de clipjes vrijdag gehaald bij de dealer, en heb ik de verkeerde meegehad, ik heb ze voor de R/56 gehad.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors