De hobby die 'detailen' heet...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nou heb ik mooi lichtgrijs dus je zal er minder op zien, maar ik kom graag een keer langs..ben je wel een dagje mee zoet denk ik he?

Nou heb ik mooi lichtgrijs dus je zal er minder op zien, maar ik kom graag een keer langs..ben je wel een dagje mee zoet denk ik he?
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Mooier als nieuw
Ik gebruik eigenlijk alleen maar Autoglym. Laatst de High Definition Wax gehaald, alleen nog niet echt gebruikt. Wilde het sws hebben voor de heb en om bij me collectie toe te voegen

Ik gebruik eigenlijk alleen maar Autoglym. Laatst de High Definition Wax gehaald, alleen nog niet echt gebruikt. Wilde het sws hebben voor de heb en om bij me collectie toe te voegen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hotelovernachting niet inbegrepen?BigD schreef:eigenlijk 2 dagen peter maar voor jou proberen we het in 1 dag, geef jou ook wel wat taken
![]()

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
krijg je smorgens nog een ontbijtje ook
op mijn speelkamer staat een slaapbank die je van harte mag gebruikenGreyCooperS schreef:Hotelovernachting niet inbegrepen?BigD schreef:eigenlijk 2 dagen peter maar voor jou proberen we het in 1 dag, geef jou ook wel wat taken
![]()
![]()

the F56 story of Brenda
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik wilde idd al vragen of het een vrijdagmiddag speelkamer was maar dacht: mzzzzz neehh..GreyCooperS schreef:Speelkamer he..mmh toch wel gewoon als in kamer met een playstation of een pooltafel he
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors