haha ik had net een kwartier eerder een hele serie foto's aan je toegemaild :-)
Nog beter nieuws voor jou is dat TBL ook in mijn buurt stond met z'n megalens, dus wie weet komt er van hem ook nog wat jouw kant op!
Ik vind deze plek zo leuk voor foto's , omdat je daar die rood / blauwe strepen hebt in de uitloopzone's, welke kenmerkend zijn voor het Paul Ricard circuit. Zijn niet zoveel andere circuits volgens mij die dat hebben.
Berthil, de Zwarte (Nera)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- reneenjoyce
- Enthousiast
Bericht
Ha. ! Mooie cabrio, ik heb tijdens de rit afgelopen week een stukje achter je gereden. Volgens mij zag en hoorde ik meerdere malen je uitlaat schuren op de straat kan dat kloppen? Zo ff bij het doorveren van de auto?
Ik zal morgen even bij de mijne kijken of ik geen slijpsel op m'n motorkap heb!
Groet rene.
Ik zal morgen even bij de mijne kijken of ik geen slijpsel op m'n motorkap heb!

Groet rene.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- reneenjoyce
- Enthousiast
Bericht
Oooooh
zal t die plaat zijn geweest , maar het klonk in ieder geval als metaal schrapen. Niks om zorgen over te maken dus. Hij klonk wel lekker trouwens bij het door trekken. 

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kleine update.
De MTH katalysatpr bleek bij de APK keuring te hoge emissiewaarden te hebben dus ik heb er dit weekend een tweedehandsje (via de club verkregen) op gezet. Altijd een leuk werkje. De honingraat van de MTH was tot een baksteen verworden en sloot totaal de uitlaat af. Het is net alsof ik een nieuwe auto heb, opeens meer vermogen, zeker bij lage toeren. Als het vermogen geleidelijk minder word heb je dat zo niet in de gaten. Tevens zelf grote beurt uitgevoerd en multiriem vervangen.
Ook is de ABS regeleenheid jammer genoeg kapot. Nieuwprijs bijna 2000 Euro, 1000 Euro voor alleen de electronica.
In Polen heb ik een tweedehands exemplaar gevonden maar men heeft de verkeerde gestuurd. Hopelijk volgende week de juiste binnen, Polen blijft toch altijd moeilijk. Een DSC ABS stuurapparaat is tweedehands heel moeilijk aan te komen. ASC is wel aan te komen maar past natuurlijk niet.
Tevens binnenkort de chromen koprol-beugels vervangen door Panther Black, standaard MINI. Ook verkeerd geleverd door de dealer, hopelijk binnenkort de juiste nadat ik zelf de juiste bestelnummers heb opgezocht.
Ook heb ik de Panther Black achterleuning van een Works achterbank op de kop kunnen tikken. Nu nog een Panther Black leren zitting zien te vinden. Als iemand wat weet? Moet wel Cabrio zijn want Hatchback past niet. Als ik die gevonden heb gaat of het interieur helemaal naar zwart via bekleden mat alcantara, of ik laat het met beige leer bekleden. Dat beige plastic moet weg
Mogelijk hier en daar gecombineerd met zelf bekleed carbon wat wel een winterprojectje zal worden.
Trouwens nog een leuke fotoshoot lokatie gevonden, je kan er zo het perron op rijden en allemaal oude treinstellen in de buurt.

De MTH katalysatpr bleek bij de APK keuring te hoge emissiewaarden te hebben dus ik heb er dit weekend een tweedehandsje (via de club verkregen) op gezet. Altijd een leuk werkje. De honingraat van de MTH was tot een baksteen verworden en sloot totaal de uitlaat af. Het is net alsof ik een nieuwe auto heb, opeens meer vermogen, zeker bij lage toeren. Als het vermogen geleidelijk minder word heb je dat zo niet in de gaten. Tevens zelf grote beurt uitgevoerd en multiriem vervangen.
Ook is de ABS regeleenheid jammer genoeg kapot. Nieuwprijs bijna 2000 Euro, 1000 Euro voor alleen de electronica.
In Polen heb ik een tweedehands exemplaar gevonden maar men heeft de verkeerde gestuurd. Hopelijk volgende week de juiste binnen, Polen blijft toch altijd moeilijk. Een DSC ABS stuurapparaat is tweedehands heel moeilijk aan te komen. ASC is wel aan te komen maar past natuurlijk niet.
Tevens binnenkort de chromen koprol-beugels vervangen door Panther Black, standaard MINI. Ook verkeerd geleverd door de dealer, hopelijk binnenkort de juiste nadat ik zelf de juiste bestelnummers heb opgezocht.
Ook heb ik de Panther Black achterleuning van een Works achterbank op de kop kunnen tikken. Nu nog een Panther Black leren zitting zien te vinden. Als iemand wat weet? Moet wel Cabrio zijn want Hatchback past niet. Als ik die gevonden heb gaat of het interieur helemaal naar zwart via bekleden mat alcantara, of ik laat het met beige leer bekleden. Dat beige plastic moet weg

Mogelijk hier en daar gecombineerd met zelf bekleed carbon wat wel een winterprojectje zal worden.
Trouwens nog een leuke fotoshoot lokatie gevonden, je kan er zo het perron op rijden en allemaal oude treinstellen in de buurt.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik ben erg benieuwd naar foto's van de rolbeugel-bekleding! Is dat soms ook in "Gravity Blue" beschikbaar (=mijn interieur kleur)?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat zijn mooie mods in het vooruitzicht
!! Jammer van de reparaties, knap je dan toch weer ergens de onderdelen voor een mooie prijs op de kop kan tikken.
Fotolocatie ziet er inderdaad erg mooi uit!

Fotolocatie ziet er inderdaad erg mooi uit!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb het zelfde probleem DSC stuk maar ik hb gelukkig al een 2de handsje gevonden.....
Succes
Succes
burn rubber not your soul

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alleen in Panther Black, nieuw alleen leverbaar geweest op een One en CooperMarcel Always Open schreef:Ik ben erg benieuwd naar foto's van de rolbeugel-bekleding! Is dat soms ook in "Gravity Blue" beschikbaar (=mijn interieur kleur)?
De originelewerner schreef:Zijn er katalysatoren die het wel uithouden?

Onze sponsors